Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, dinsdagavond 1 juli - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, dinsdagavond 1 juli

Rondje Amsterdam.

Eerste dinsdag van de maand. Vliegjes happen? Sportief en gezellig.
Fiets mee op dinsdagavond 1 juli.
voor een Rondje Amsterdam. Over mooie en rustige wegen en paden in de omgeving van Amsterdam. Rustig tempo, voor jong en oud, m/v.
Vertrek 19.00 uur Berlagebrug. Vóór donker, ca. 22.00 uur weer terug.
Je hoeft je niet aan te melden. Ik ben die avond bereikbaar op 06-51119486.

Koert

Leuk initiatief, ik ga kijken of ik kan.

Leuk idee. Gaan er nog meer mensen mee?

Ik misschien, maar ik weet nog niet of ik dinsdag late dienst heb.

Goed dat het bij de Berlagebrug is, dan kan ik snel nog een patatje bij Febo halen. :)

Frank schreef:Ik misschien, maar ik weet nog niet of ik dinsdag late dienst heb.

Goed dat het bij de Berlagebrug is, dan kan ik snel nog een patatje bij Febo halen. :)
Is het verzamelingspunt voor de Febo? :lol: :lol: :lol: :lol:

Bert,

Jij zal niet weten waar de Berlagebrug is maar wel waar de Febo is?
Dat is pas humor.

Groetjes en tot vanavond.
Koert.

Ik weet de febo en de brug te vinden en ik kom.

Het weer zit niet tegen.

Het patatje is erbij ingeschoten, maar ik was nog wel net op tijd om mee te gaan. Het was een mooi rondje van zo'n 65 km, bedankt Koert.

BTW Bert waar was je?

65? Ik lees mijn teller af en kom op 75 uit van deur tot deur das nogal een verschil?

Maar het was wel leuk, klein maar fijn.

En ja Bert waar was je nou,??? heb nog voor de febo een ijsje staan eten, ik heb je niet gezien.

Prachtig tocht met super weer en een heerlijk koud Jupiler achteraf!

Bedankt Koert! Top actie!

James

Zijn er foto's voor alle fietsers die er niet waren?

Haike schreef:65? Ik lees mijn teller af en kom op 75 uit van deur tot deur das nogal een verschil?

En ja Bert waar was je nou,??? heb nog voor de febo een ijsje staan eten, ik heb je niet gezien.
Helaas liep mijn programma gisteren dusdanig uit, dat het mij onmogelijk lukte om op het afgesproken tijdpunt bij de Berlagebrug te zijn.
Ik heb het druk tussen twee reizen in: net terug uit Servie en vanavond al weer naar Denemarken.
Een ander keertje graag, maar dan wel met echte Jupiler na afloop!!!! Voor Heineken kruip ik mijn fiets niet op.

Blanche schreef:Zijn er foto's voor alle fietsers die er niet waren?
Ik had een camera bij me, maar het is er niet van gekomen, ik moet ook eerlijk bekennen dat ik alles moest geven om het tempo bij te kunnen benen :oops:

Hallo Haike,
Haike schreef:65? Ik lees mijn teller af en kom op 75 uit van deur tot deur das nogal een verschil?

Foutje gemaakt. Ik had de afstand woon-werk eraf gehaald, terwijl een deel daarvan (naar de Berlagebrug) ook tot de route hoorde. Als ik daar rekening mee hou, dan kom ik op zo'n 73 km.

Groetjes,
Frank

Ha die Haike, Peter, Pieter, Frank, James en toevallige lezer,

M'n vader pleegde altijd te zeggen: 'vroeger had je houten fietsen en ijzeren mannen; nu heb je ijzeren fietsen en houten mannen'. Nou mannen, het was voor mij of oude tijden herleefden!
Zes heren van middelbare leeftijd fietsen ruim zeventig kilometer (woon-werkverkeer niet meegerekend), non stop in amper 3 uur tijds. Als door de duivel bezeten jakkeren ze in moordend tempo langs de Amsterdamse wallen, het Gooi, de Ankeveense plassen, de Angstel en Holendrecht. Ze gunnen zich nauwelijks de tijd om te genieten van het prachtige landschap en de gouden zonsondergang. Wat drijft hen? Is het de koude pils of de warme vriendin die wachten? Het maakt niet uit, ik ben trots op jullie.

Voor herhaling vatbaar, was het algemeen gevoelen.
We dagen de jongere Wereldfietsers en in het bijzonder de dames uit om die volgende keer, 5 augustus as. gezellig mee te fietsen. We beloven dat we ons dan inhouden, althans tot we aan de pils kunnen.
Tot ziens bij het volgende rondje Amsterdam.

Koert.

Hoi Koert,

ik zal een volgende keer vragen of Carla mee wil. En dan ga ik ook natuurlijk mee. Maar ja, Carla houdt niet zo van racen op de fiets, dus dan niet te snel gaan :lol:

Eric

En?
Eric / Carla - gaan jullie vanavond mee?