Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aanschaf fiets in Duitsland - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Aanschaf fiets in Duitsland

Bianca schreef:zo dat is weer een hoop info....
de bedoeling voor mij is dat de fiets zo ongeveer tussen 600-700 euro uitkomt. Ik weet hier heb ik geen beste van het beste maar wat ik kan vinden op internet lijken de merken die ik noem wel wat voor mij. Het is voornamelijk voor woonwerkverkeer (dit is ongeveer 7 km heen en 7 km weer terug dus dat is niet veel) en misschien nog ritjes tussen door, dus zon hele top uitgevoerde fiets is zonde van de fiets in mijn geval. toch? :D
Ja :D voor wat jij wil in die prijs, denk ik dat die Cube een prima fietsie is. En voor de rest van het geld wat je in de pocket houd, ga je lekker op een terrasje zitten met uitzicht op je nieuwe fiets...
Bianca schreef:Dan zou je misschien zeggen kijk voor een tweede hands, maar dat is t 'm je moet dan wel het een en ander verstand van hebben.
Mijn gazelle chamonix had een geveerde voorvork wat ik prettig vond, onlangs op een Koga gereden (proef) zonder geveerde voorvork maar dat vond ik toch minder relaxt.
Ja dat kan natuurlijk, kan zelfs zo zijn dat in die Gazelle van je ook zo'n Suntour vork zit, en op die 7 km zal dat allemaal niet zo'n vaart lopen... :wink:

Bedankt allen voor zover. Het fietsenplan bij ons op het werk heeft heel veel haken en ogen dus no thanx.
Maar goed ben weer wat wijzer geworden.
Mocht het dan ooit zover komen om meerdere kilometers te gaan maken zal ik me er behoorlijk in moeten verdiepen :D
En ik weet 7 km :oops: is niet veel maar het begin is er :lol:

:D Het gaat niet om veel, het is veel interessanter om te kijken wat je ziet, en beleeft op die 7 km dan wanneer je kan zeggen dat je een tocht van 7000 km hebt gemaakt maar niet weet wat je gezien en ervaren hebt.....

Enne laat je ff weten wat het geworden is?? :wink:

Ja als ik 'm heb zal het zeker laten weten

ja hoor gekocht afgelopen weekend Pegasus Solero Alu Light, en fiets er heerlijk op
als ik foto heb komt ie

thnx voor al jullie adviezen nog