Additionally, paste this code immediately after the opening tag: KLM-fiets van Johnny Loco - Forum Wereldfietser

KLM-fiets van Johnny Loco

Onze voorheen nationale trots in de luchtvaart heeft nu eigen KLM-fietsen, vanzelfsprekend uitgevoerd in KLM-blauw. Zien wij onze KLM-ers John en Rene op 29 augustus camping de Harskamperdennen binnenkomen op deze KLM-modellen?
Zie: http://www.tweewieler.nl/nieuws/974/spe ... -loco.html

Hoi!

Van de site:
Om het fietsgebruik te stimuleren heeft KLM Johnny Loco de opdracht gegeven om een speciale KLM-editie van de stadscruiser uit te brengen.
De meest fietsonvriendelijke luchtvaartmaatschappij gaat fietsen stimuleren? :shock:

Er is dus nog hoop in de wereld :roll: :D

Fiets de wereld
Whisky

Nou misschien leidt het er toe dat ze meer zorg en aandacht gaan besteden aan het transport van fietsen...

Ik zag ook al stewardessen van Martinair en Transavia op die blauwe fietsjes.
ha die bert, dat op die blauwe klmfiets naar de harskamperdennen, daar zou ik maar niet oprekenen,het is jammer dat je geen collega bent hadden john en mijn persoontje je kunnen nomineren voor zo.n mooie blauwe klmfiets, had je er zelf op naar de harskamperdennen kunnen komen en het warme blauwe,en dit niet na een 6pack achterover tehebben gegooit,klm gevoel uit tedragen ,john en moi weten echt wel dat je de klm een warm gevoel toedraagt !! :lol: :lol: voor nu de groeten en tot ziens ,het is mooi weer dus ga een rondje trappen later !!! rene. :lol:
rene 57 schreef:ha die bert, dat op die blauwe klmfiets naar de harskamperdennen, daar zou ik maar niet oprekenen,het is jammer dat je geen collega bent hadden john en mijn persoontje je kunnen nomineren voor zo.n mooie blauwe klmfiets, had je er zelf op naar de harskamperdennen kunnen komen en het warme blauwe,en dit niet na een 6pack achterover tehebben gegooit,klm gevoel uit tedragen ,john en moi weten echt wel dat je de klm een warm gevoel toedraagt !! :lol: :lol: voor nu de groeten en tot ziens ,het is mooi weer dus ga een rondje trappen later !!! rene. :lol:
Ha die Rene,

Je brengt mij op een idee. Ik ga jouw collega's tippen, dat ze jou zo'n prachtige Koffers-Landen-Morgen-fiets onder je billen stoppen voor een foto. Je bent gewaarschuwd. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Het KLM-fietsstuur is nogal breed. Links en rechts een stukje afzagen tot je eigen schouderbreedte. Heb ik in 2003 zelfde gedaan met mijn nieuw gekochte Giant FCR. Stuur was 60 cm breed, nu 50 cm. Met de armen "wijdbeens" fietsen is niet lekker. Twee jaar geleden raasde een vrachtwagen op 3 cm langs mijn stuur. Zonder dat zagen was ik er nu meer....