Klik hier voor de fietsbus van Cycletours.Martin E. van Doornik schreef:Hoe kan een fietser zonder auto het best en snelst met zijn eigen fiets naar Alpe d'Huez reizen om daar de beroemde col te beklimmen? Overnachtingen zonder tent?
jim
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Klik hier voor de fietsbus van Cycletours.Martin E. van Doornik schreef:Hoe kan een fietser zonder auto het best en snelst met zijn eigen fiets naar Alpe d'Huez reizen om daar de beroemde col te beklimmen? Overnachtingen zonder tent?
Kale bult, lelijk ski-oord en het waait. Dichter bij huis zijn er wel leukere klimmetjes te vindenMartin E. van Doornik schreef:Hoe kan een fietser zonder auto het best en snelst met zijn eigen fiets naar Alpe d'Huez reizen om daar de beroemde col te beklimmen? Overnachtingen zonder tent?
Wat heeft de TS hier nu aan??? Lekker positief zeg...m-gineering schreef:Kale bult, lelijk ski-oord en het waait. Dichter bij huis zijn er wel leukere klimmetjes te vindenMartin E. van Doornik schreef:Hoe kan een fietser zonder auto het best en snelst met zijn eigen fiets naar Alpe d'Huez reizen om daar de beroemde col te beklimmen? Overnachtingen zonder tent?
Ik bedoel zonder tent een klein hotelletje of een B & B of zo. Er is volgends de FUAJ geen auberge de jeunesse in de buurt. Ik heb geen kleine tent, wel een flink gezinstent van 18 kilo, maar die is al vijf jaar niet meer gebruikt. Hier een foto, genomen in 2003 op camping Ransäter (Zweden). www.mijnalbum.nl/Album=7FXYX8NF In de linker stoel zit mijn vrouw. Op de achtergrond de rivier Klarälven.bert sitters schreef:Informeer bij de Treinreiswinkel naar de mogelijkheden: www.treinreiswinkel.nl
Overnachten zonder tent? Het is daar in het gebergte 's nachts nogal koud en verder heb je kans op een regenbui. Zou je tentje maar meenemen.