Additionally, paste this code immediately after the opening tag: LF4A - Forum Wereldfietser

LF4A

over enkele weken willen we een stukje LF4A Midden Nederland route fietsen als onderdeel van onze vakantie op de veluwe,

wie kan mij vertellen wat ongeveer de afstand Utrecht > Wolfheze (wat op of vlak langs de route loopt volgens mij ) is langs deze route en of deze goed te doen is door alleen de borden te volgen, of is een kaart erbij handig/noodzakelijk?

alvast bedankt

Jasmon

Wat zal het zijn, een kilometer of 50? Die omgeving is tegenwoordig trouwens ook voorzien van knooppunten; dan kun je zelf nog een beetje varieren. Ik zou ook gewoon een kaart meenemen. Je kunt er eigenlijk niet verdwalen maar het is altijd handig en leuk om een kaart van de omgeving bij je te hebben. Ik gebruik zelf die ANWB-kaarten, gemaakt van dat plasticachtige materiaal dat tegen water kan.

Ik ga van 18 augustus t/m 31 augustus van uit Den Haag fietsen naar de Utrechtse heuvelrug en daarna de Veluwe.

Ik fiets van uit Den Haag, via de LF4 route naar Utrecht via de heuvelrug naar de Veluwe

mario

Het is van station Utrecht naar Wolfheze 72 km fietsen en een routekaart is niet nodig maar zelf vindt ik het wel prettig om te weten waar ik me ongeveer bevind.

Franke schreef:Het is van station Utrecht naar Wolfheze 72 km fietsen en een routekaart is niet nodig maar zelf vindt ik het wel prettig om te weten waar ik me ongeveer bevind.
Bedankt, dat die 50km aan de krappe kant was kwam ik later ook achter toen ik eens ging kijken in de lf routeboekjes bij de ANWB winkel hier om de hoek.

Denk dat we dan toch een stukje de trein nemen om op een 40-45 km uit te komen, mijn vrouw fietst niet zoveel, heeft nog niet zo veel kilometers in de benen en om dan meteen 72km de eerste dag te nemen..zal ze mij niet in dank af nemen

Heb je de routeplanner van het fietsplatform al gezien. :shock: Plant de route, geeft beschrijving en aantal KM.

ott schreef:Heb je de routeplanner van het fietsplatform al gezien. :shock: Plant de route, geeft beschrijving en aantal KM.
Werk uitstekend maar maakt alleen gebruik van het LF route netwerk.

Franke schreef:
ott schreef:Heb je de routeplanner van het fietsplatform al gezien. :shock: Plant de route, geeft beschrijving en aantal KM.
Werk uitstekend maar maakt alleen gebruik van het LF route netwerk.
ook deze routeplanner had ik al bekeken, ik wist alleen niet dat dit dan eigenlijk ook meteen de LF4 route is, overigens dan wel de oude versie van de LF4, sinds begin dit jaar loopt het onder Veenendaal en Ede door in plaats bovenlangs. het volgt nu meer de stroming van de nederrijn en dus dichter langs Rhenen.
Tussen Renkum en Amerongen zijn op genoemde kaarten voor de Midden-Nedrlandroute twee routevarianten weergegeven. De noordelijke variant via Ede, Ederveen, Emminkhuizen en Overberg is sinds mei 2008 vervallen. De zuidelijke variant langs de Nederrijn (via Wageningen, Rhenen en Elst) is dan vanaf mei 2008 de bewegwijzerde route.