Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TE KOOP: Twee diaprojectoren met programmeerbaar mengpaneel - Forum Wereldfietser

TE KOOP: Twee diaprojectoren met programmeerbaar mengpaneel

Voor al diegenen die familie, vrienden en bekenden deze zomer tijdens de onvermijdelijke barbeque-avonden willen laten meegenieten van de dia's van hun fietsreizen bieden wij te koop aan:

Twee KINDERMANN diaprojectoren met:
- programmeerbaar mengpaneel voor getimede overvloeiprojectie
- verstelbare dubbel projectiemeubel
- lichtsterke zoomobjectieven (voor projectie in grote zaal)
- fluisterzachte koeling

De prijs voor deze prachtige installatie: € 25,00 (mits afgehaald in het altijd pittoreske Katwijk aan Zee). Dat is natuurlijk een koopje.

En... je begrijpt het al... ook de inkomsten van deze verkoop storten we volledig in de pot van Stichting Klein Verzet: abn amro 51.73.56.279


Dick

Zo, Dick en Els,

de grote zomeropruiming is begonnen?? 8)
Als je nog een paar leuke symfonische rock-cd's in de aanbieding hebt, houd ik me aanbevolen!! :D
(voor andere handige dingen natuurlijk ook).
Diaprojector heb ik reeds een (voor de vereniging natuurlijk).

Groeten,
Freek
Goh, dat klinkt ook goed! Aangezien ik nog heel wat dia's in de kast heb liggen maar geen projector heb, ben ik zeer geïnteresseerd. Als de projector nog niet verkocht is, dan koop ik hem van harte!

Groeten,
Karin

OK Karin...

verkocht!

Dat scheelt porto voor het jutland boekje, want die kun je dan ook meteen meenemen. Stuur even een PB vanwege telefonisch contact voor een afspraak.

Dick

FV schreef:Zo, Dick en Els,

de grote zomeropruiming is begonnen?? 8)
Als je nog een paar leuke symfonische rock-cd's in de aanbieding hebt, houd ik me aanbevolen!! :D
(voor andere handige dingen natuurlijk ook).
Diaprojector heb ik reeds een (voor de vereniging natuurlijk).

Groeten,
Freek
Inderdaad Freek...
Alles gaat weg!

En, wanneer je hier een beetje hebt rondgekeken dan begrijp je dat ik daar nog wel even mee bezig ben.

Een paar 'leuke' symfonische rock cd's? dat is volgens mij een - hoe heet dat ook weer - contradictio in terminis.

Laat me niet zuchten jongen.


Dick

En ikke altijd maar denken dat 'leuke' symfonische rock een pleonasme was...

Kop op Dick, als het je teveel wordt: gewoon een leuke symfo cd opzetten!

Sterkte,
Freek