Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsvakantie 2008 Luxemburg/Vogezen/Zwarte woud - Forum Wereldfietser

Fietsvakantie 2008 Luxemburg/Vogezen/Zwarte woud

Hey mede fietsers,

Ik ben van plan rond eind juli begin augustus ( bouwvakvakantie) 3 weken door europa te fietsen. Het idee is om met de trein in noord luxemburg uit te stappen en dan naar de vogezen te fietsen en indien er nog tijd over is met de trein naar Todtnau in het zwarte woud te gaan en daar nog een paar dagen te fietsen om vervolgens de trein terug te pakken naar huis. Ik zou het heel graag alleen maar op de fiets doen maar i.v.m. de korte periode doe ik ook een deel met de trein. Als er mensen zijn die zin hebben om een paar dagen mee te fietsen, dan hoor ik dat graag. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik hou wel van vrijheid blijheid dus niks moet alles kan en mag. Graag mensen van mijn eigen leeftijd ( 21 jaar ).
Groetjes bas

Had graag met je meegereden maar ik vind je wat te oud en waarschijnlijk te snel.
Arie

Ik heb eventueel wel interesse, alhoewel het dan wel ff passen en meten word met de dagen. Kun je je plan iets meer omschrijven?
Je gaat elke dag met bepakking op verhard terrein rijden? Of ook dagjes op camping blijven staan en zonder bepakking de bossen omploegen :)?

arizona schreef:Had graag met je meegereden maar ik vind je wat te oud en waarschijnlijk te snel.
Arie
:lol: Verjongingskuurtje gevolgd Arie?

Blanche schreef:
arizona schreef:Had graag met je meegereden maar ik vind je wat te oud en waarschijnlijk te snel.
Arie
:lol: Verjongingskuurtje gevolgd Arie?
Gelukkig zie ik er veel jonger uit dan in werkelijkheid, zeggen ze. Ook al ben ik 58 toch lijk ik 18, als ik de foto's van vroeger terugzie. :lol: