Additionally, paste this code immediately after the opening tag: set Ortlieb Back Roller Classic rood - Forum Wereldfietser

set Ortlieb Back Roller Classic rood

Weg wegens overbodig. Ortlieb Back Roller Classic rood. Gekocht juni 2008, enkel gebruikt bij het trainen maar overbodig geworden wegens het wegvallen van 1 deelnemer aan de geplande fietsreis. Gegarandeerd onbeschadigd.

Nieuwprijs 119,95 euro

Vraagprijs 90 euro.

Advertentie geldig tot 25 juli waarna we vertrekken.

Ik wil ze kopen voor 60 euro.
ik kan bij bike 4 travel vaude kopen voor 85 euro. je zou het ok zo kunnen zien: jij hebt je tassen te duur gekocht

mario

Hi Mario,

Bedankt voor je bod en leuk dat jij de regels van het onderhandelen kent.

Ik ken die regels gelukkig ook dus mijn antwoord lijkt me duidelijk.

Het hoogste bod tot nu toe is 70 euro (marktplaats)

Succes met je Vaude tassen

Beste,

ik vertel alleen de feiten.

mario

Nog wat feiten:
website van Fietsen voor Natuurbehoud schreef:Tijdens de trainingen als voorbereiding op de fietstocht van deze zomer zijn wij voortaan te zien in teamkleding van Hans Struijk fietsen, onze nieuwste partner waar wij voordelig bepaalde producten hebben kunnen aanschaffen, zoals Ortlieb fietstassen en kleding

De eventuele opbrengst gaat niet in de zakken van iemand persoonlijk maar via de stichting naar het goede doel voor natuurbehoud, zoals met al onze partners is afgesproken, dat met de producten wordt gedaan na de reis.

Hoe dan ook gaan we niet akkoord met 60 euro, is 70 euro het hoogste bod tot nu toe en kosten VAUDE tassen bij Bike4Travel 85 euro.

Of het een feit is dat ortlieb back roller classic tassen te duur worden verkocht in de winkels kan ik niet zeggen en durf ik ook niet voor waar aan te nemen. Het staat denk ik iederen vrij om de prijs te vragen die hij/zij/het ervoor wilt krijgen.

Pfff, wat een keukenmeidengezeur. Wat is er mis met die vraagprijs?

Als je de moeite neemt om te googelen zie je dat de Back Roller Classic overal voor 119,95 wordt aangeboden, behalve bij een Belgische leverancier, die biedt 'm tijdelijk voor 100,-, maar dan wel weer verzendkosten.

Ik vind 90,- een koopje. Want je haalt wél het beste in huis dat de markt te bieden heeft. Onlangs nog reed ik door eindeloos lijkende moessonregens in Maleisië, maar m'n inmiddels zeven jaar oude Ortliebs lieten geen spatje door. Dat moet ik bij die Vaude nog maar eens zien.

Het enige nadeel van de Ortliebs is dat hun eigen gewicht wat aan de hoge kant is.

mario schreef:Beste,

ik vertel alleen de feiten.

mario
Dat zijn niet de feiten maar dat is jouw redenering, en zoals al opgemerkt; ook de spelregels van het onderhandelen en dat is verder prima. Maar verwar dat niet met de feiten, die zijn dat die dingen €119.95 nieuw per set kosten. Als ze daarna 2e hands worden doorverkocht heb je alleen nog maar met individuele benaderingen en zienswijzen te maken, en een setje wat nog geen maand oud is voor €90 kunnen scoren lijkt me een mooi prijsje. :lol:

De enige redelijke/rechtvaardige prijs is de prijs die uiteindelijk op de markt tot stand komt.
Willem