Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen zomer 2008, Europa - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietsen zomer 2008, Europa

Er komen heel wat antwoorden binnen op dit oproepje, maar begrijp ook dat het fietsen met té grote groepen niet praktisch is. Misschien kunnen er meerdere groepen gemaakt worden: een met meer ervaren fietsers die extremen zoeken en een met iets minder ervaren fietsers?

Ik heb nu even geen zicht op het totale aantal mensen dat deze zomer in Europa (Frankrijk/Barcelona/ed) wil fietsen, maar dat zal in de loop van de tijd wel duidelijk worden, hoop ik. Ik wacht de verdere reacties af.
groeten

Mij lijkt het handig om ergens in de komende maanden een keer een meeting te planning, op een plek dat voor iedereen gemakkelijk (met het ov) te bereiken is. Dan kunnen we evt. wat concretere plannen maken.

Meeting klinkt erg goed... Hier een 27 jarige die zit te twijfelen om deze zomer naar praag, richting de middellandse zee met aftakking richting barça/santiago/rome of het eerste wiel van de FIS te fietsen... Ivm werk verwacht ik maximaal 3 weken weg te kunnen (dus 16-18 dagen fietsen)
Wat vooral mijn bestemming zal bepalen is het weer. Daarom kan/wil ik ook nog niet teveel plannen. Ik ben niet vies van een beetje regen, maar ik zou wel mn tent, mn kleren en ook mezelf minmaal 1x per week droog krijgen. In nood zou dat natuurlijk in een jeugdherberg kunnen, maar als dat kan door gewoon slim de zon op te zoeken doe ik dat het liefst.

Voor leden zou 6 april na de extra ledenvergadering een makkelijke optie zijn, ik ben er dan helaas niet... rest van de weekeindes ben ik nog wel vrij zoals het er nu uitziet. Utrecht lijkt mij kwa locatie wel redelijk ideaal. Wat ook kan is tijdens een activiteit (tocht) elkaar ontmoeten?

Wanneer gaat iedereen trouwens weg? Mijn vaste periode is 1e + 2e week augustus + hopelijk een week ervoor of erna.

Groet, Matthijs

Hallo,
Op 6 april kan ik helaas ook niet naar de vergadering gaan. Kunnen de mensen die wel gaan op het forum zetten of er iets is afgesproken (of pb berichtjes sturen)?

Het lijkt me goed nog een ander moment te plannen waarop we elkaar kunnen ontmoeten. Ik ga 3/4 mei in Groningen een reparatiecursus doen en kan dus niet mee met de hemelvaartstrektocht. Ik kan nog wel andere weekends afspreken of 's avonds een keertje in Utrecht ofzo? Als de geïnteresseerden mij in een privé bericht hun e-mail adres sturen, kan ik een datumprikker maken om wat af te spreken. Ik wil het dan verder wel coördineren als dat nodig is.

Ik hoor het dan wel.

hartelijke groeten van Marja

6 april ga ik ook niet redden.
Ergens in Utrecht lijkt mij ook het beste, zal je dadelijk even mijn email adres geven.

hallo,
Is er iemand van jullie die morgen naar de vergadering gaat? Zo ja, kunnen jullie mij dan laten weten of er mensen waren die nog geïnteresseerd zijn in een fietsvakantie van ongeveer drie weken door/naar Frankrijk, Spanje of Italië?

Ik heb inmiddels van twee personen een e-mail adres gekregen. Ik zal iedereen die mij deze week een pb stuurt uitnodigen voor een kennismakins/brainstorm avond in Utrecht ergens in april om verdere plannen te maken (als hier behoefte aan is). De mensen uit België kunnen we natuurlijk ook per mail op de hoogte brengen van verdere plannen. Ik merk het dan wel. Het lijkt mij in ieder geval nog steeds erg leuk om samen te gaan fietsen (met 2- zo'n 4 personen ofzo)

hartelijke groeten van Marja
Hier een 23 jarige acteur die richting Ierland wil voor de muziek, +/- 3 weken in september/oktober. Wie gaat mee?

Groet

Erik