Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Persluchtgereedschap voor frans ventiel - Forum Wereldfietser

Persluchtgereedschap voor frans ventiel

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een luchtpistool waar ik franse ventielen mee op kan pompen, met drukmeter zodat ik meteen de juiste luchtdruk kan aflezen.

Ik heb deze gezien op de fietsbeurs in Utrecht maar zou niet weten waar ik deze kan bestellen. Ook Googlen heeft tot nu toe nog geen resultaten opgeleverd.

Voor alle duidelijkheid: Ik zoek dus een luchtpistool dat ik kan aansluiten op mijn compressor. Ik zoek dus geen nippel die ik op de ventiel kan draaien.

Wie kan mij verder helpen?

Groet,

Raymon.
raymon schreef:Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een luchtpistool waar ik franse ventielen mee op kan pompen, met drukmeter zodat ik meteen de juiste luchtdruk kan aflezen.

Ik heb deze gezien op de fietsbeurs in Utrecht maar zou niet weten waar ik deze kan bestellen. Ook Googlen heeft tot nu toe nog geen resultaten opgeleverd.

Voor alle duidelijkheid: Ik zoek dus een luchtpistool dat ik kan aansluiten op mijn compressor. Ik zoek dus geen nippel die ik op de ventiel kan draaien.

Wie kan mij verder helpen?

Groet,

Raymon.
cyclus heeft een handgreep met manometer en een slang met presta/schraeder kop. Als je alleen presta ventielen doet zou ik de kop er acuut afknippen en er een simpele opsteekkop opzetten omdat je anders altijd een hand te kort komt. Ca 40 euro.