Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Registratie van forumleden - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Registratie van forumleden

Schlauch schreef: @Whisky,
Welke rol in de informatievoorziening speelt het tijdschrift ?
Reistips, reisverslagen, rubriek: mensen onderweg, columns, verenigingsniews, fietsweekenden en nog veel meer. Ik heb hier in duitsland geen tijdschriften liggen maar volgens mij kan je oude nummers aanvragen :)

Fiets de wereld,
Whisky

Jongens... ga toch fietsen, het is mooi weer!!

Net terug van een mooie fietsreis door Roemenië, is het gekibbel nog niet afgelopen.
Ik heb veel input hier van het forum gehaald, maar ik geloof dat ik het er maar bij neerleg, al of niet registratie.

Schlauch schreef:@Leon,
Ook de inhoud van jouw bericht vind ik andermaal op de man gericht.
Dan heb je de boodschap goed begrepen.
Hoe noem jij de beschuldigingen die jij nu richting Bert uit?
Ik noem het "niet netjes" en totaal ongefundeerd.
Leon

Hé???

Nou dacht ik al dat ik er niks van snapte, maar ik snap ook niet waar, en door wie, en waarvan beschuldigt wordt...

{foutje}

Gelieve allen de toon te dimmen en terug te komen op het onderwerp. Dit wordt allemaal weer teveel op de man gespeeld.

Leon schreef:{foutje}
Aha.... Ik zie ook dat je de posting hebt aangepast, kan gebeuren..

Schlauch schreef:Dat begrijp ik, maar de vraag is welke van die informatie hier niet te vinden is, en waarom zie ik dat tijdschrift nergens nooit te liggen, en geeft het informatie aan al die andere fietsers ?
Het is meer een clubblad dan een tijdschrift ?
groet
Meer dan een clubblad maar minder dan een glossy tijdschrift. Het is inmiddels al flink gegroeid. Ik woon in Duitsland dus ik weet niet waar het te koop is.

Whisky

Schlauch schreef:Ik heb alle reacties gelezen en ter harte genomen. Dank.

@Bert,
Beste Bert ik vind dat wat ik schrijf telkens niet door jouw serieus genomen wordt. Je bent niet in staat om wat afstand te nemen van iemand die op zijn persoonlijke wijze een bijdrage probeert te leveren. Je waardeert het blijkbaar niet dat ik trendzettende informatie op dit forum heb gegeven hoe bijvoorbeeld de geometrie van reisfietsen in de toekomst er uit moet gaan zien.
De reden waarom ik dit zo verwoord is omdat ik verwacht, als niet direct belanghebbende, in een warm fietsnest terecht te komen. Jouw aan mij persoonlijk gerichte bijdragen stralen niet uit op mensen die op welke wijze dan ook in contact wensen te komen met de vereniging.
Als je van mening bent dat ik niet hier aan het forum mag deelnemen dan hoor ik dat graag luid en duidelijk.
Ik herken geen positief sentiment in jouw bericht en dat vind ik teleurstellend.
Hoe moet ik iemand een warm fietsnest bij de Wereldfietser bieden die al
bij voorbaat aangeeft aangeeft dat hij de vereniging en het blad stoffig vind en ze absoluut niet ziet zitten?

Wie zegt dat ik jouw bijdragen over de toekomstige geometrie van reisfietsen niet zie zitten? Mijn advies: houd het daarbij en hak niet onguanceerd in op verenigingszaken, waar je toch geen interesse in hebt (heb jezelf ook aangegeven) en totaal het fijne niet van weet.

bert sitters schreef:
Schlauch schreef:Ik heb alle reacties gelezen en ter harte genomen. Dank.

@Bert,
Beste Bert ik vind dat wat ik schrijf telkens niet door jouw serieus genomen wordt. Je bent niet in staat om wat afstand te nemen van iemand die op zijn persoonlijke wijze een bijdrage probeert te leveren. Je waardeert het blijkbaar niet dat ik trendzettende informatie op dit forum heb gegeven hoe bijvoorbeeld de geometrie van reisfietsen in de toekomst er uit moet gaan zien.
De reden waarom ik dit zo verwoord is omdat ik verwacht, als niet direct belanghebbende, in een warm fietsnest terecht te komen. Jouw aan mij persoonlijk gerichte bijdragen stralen niet uit op mensen die op welke wijze dan ook in contact wensen te komen met de vereniging.
Als je van mening bent dat ik niet hier aan het forum mag deelnemen dan hoor ik dat graag luid en duidelijk.
Ik herken geen positief sentiment in jouw bericht en dat vind ik teleurstellend.
Hoe moet ik iemand een warm fietsnest bij de Wereldfietser bieden die al
bij voorbaat aangeeft aangeeft dat hij de vereniging en het blad stoffig vind en ze absoluut niet ziet zitten?

Wie zegt dat ik jouw bijdragen over de toekomstige geometrie van reisfietsen niet zie zitten? Mijn advies: houd het daarbij en hak niet onguanceerd in op verenigingszaken, waar je toch geen interesse in hebt (heb jezelf ook aangegeven) en totaal het fijne niet van weet.
Bert, er is net gevraagd door Jarno om een beetje te dimmen. Lijkt je dat geen goed idee?

Haike schreef:Hé???

Nou dacht ik al dat ik er niks van snapte, maar ik snap ook niet waar, en door wie, en waarvan beschuldigt wordt...
Dat is het meest leuke aan zo'n draad(je). Ik heb alleen dit bericht gelezen en weet dus niet waarover het precies gaat; uit de onderwerpsomschrijving zou je iets kunnen opmaken, maar ik doe het toch maar niet. Kennelijk wordt er veel geblaft, maar gelukkig niet gebeten. :wink: