Ik gebruik daar altijd m'n eigen handen voor. Eerst daarmee het overtollige water verwijderen en dan drogen met een handdoekjeMaurice schreef:Bodyflik Een soort kam om het water van je lichaam te kammenMaurice
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik gebruik daar altijd m'n eigen handen voor. Eerst daarmee het overtollige water verwijderen en dan drogen met een handdoekjeMaurice schreef:Bodyflik Een soort kam om het water van je lichaam te kammenMaurice
Mee eens. Wij hadden eerst ook de handoeken van de Xenos maar zijn overgestapt naar Rubytec. Wel een stuk duurder maar hoe vaak gebruik je ze nou? (als je er twee p.p. meeneemt). Met name de droogtijd verschilt flink vergeleken met het Xenos exemplaar.Spironski schreef:Ik vind die iets duurdere handdoekjes toch ook echt wel beter hoor! Die van de xenos zijn dan wel heel gedkoop, maar ik vind ze een stuk zwaarder en ze drogen ook minder snel.
Dus als je echt op je gewicht moet/wil letten zou ik voor die "afzetterige' handdoekjes gaan .
Hoi!Chris schreef:Gewoon een velletje toiletpapier, daar kan het ook mee. Gebruik ik echt voor alles.willem.megens schreef:Voor afdrogen van de afwas gebruik ik tegenwoordig een kleine vaatdoek, werkt uitstekend...
Dat ligt er maar net aan. Eén van mijn lichtgewicht handdoeken weegt 60gram. Een gewone badhanddoek, tja dat verschilt. Dat gaat van 230 gram voor een klein en versleten handdoekje tot 750 gram voor een volwassen en dikke badstof badlaken. Hoe dan ook: mijn (niet Xenos-) lichtgewicht handdoek weegt een kwart van mijn lulligste badstoffen handdoekje, die zelfs in z'n geheel nauwelijks genoeg is om me droog te krijgen.Chris schreef:Enkel voor de afwas hé
Onder de douche gewoon een handdoek hoor. Een badhanddoek in 3 geknipt is groot genoeg en weegt evenveel als een lichtgewicht handdoek.