Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Goedkoper alternatief voor Gore Tex Paclite - Forum Wereldfietser

Goedkoper alternatief voor Gore Tex Paclite

Bestaan er een alternatieven voor Gore Tex Paclite die ook betaalbaar zijn?

Mijn vriendin is voor de komende vakantie nl. op zoek naar een allround regenjasje die de wind stopt, regen stopt, ademt en er nog een beetje leuk uitziet. Hij zal gedragen worden bij een normale inspanning.
Laatst heeft ze mijn paclite even geleend en ze was er erg tevreden over maar wil geen €200 uitgeven. Streefbedrag ligt rond de €100

Hoi,

Er zijn verschillende merken met eigen laminaten, die lijken op gore-tex, maar minder bekend zijn bij veel mensen. Soms zijn deze iets goedkoper.
Probeer eens in de uitverkoop bij een buitensportzaak.
Bijv.triple point van Lowe Alpine, Hyvent van The North Face, eigen laminaat van Eider, en nog vele anderen,
of kijk bij de fietsjacks.
Als het te goedkoop wordt gaat dat wel ten koste van het ademende vermogen en de duurzaamheid...dus verwacht niet iets vergelijkbaars van €100

Groetjes Jis

Agu heeft degelijke producten. Ik heb een regenjasje van Agu, de Secco Light, heel klein op te bergen (KWay formaat) en koste iets van een 60 euro. Het is waterdicht tot 5000mm druk en ademt redelijk. Je kan de rug wat open zetten en er is mesh onder de oksels. Een broek is heel wat lastiger, dat is nooit optimaal naar mijn idee. Maar ik ben blij met mijn Agu Kirin (10000mm) en gekocht in de solden voor iets van een 40 euro.

Hi,

er zijn nogal wat alternatieven, heb er eventjes wat opgezocht:

Afbeelding
Marmot Precip jack, heeft mijn vriendin die er heel erg tevreden over is, 100 euro

Afbeelding
Vaude Escape jack, een degelijk jack met ceplex. ook 100 euro

Afbeelding
Klassiek berghaus jack met gtx ook voor 100 euro.

Zelf heb ik oa een pata jack met h2no 2,5.
review

Succes

Bas

ps nog een mooie tnf hyvent jack gevonden:

Afbeelding

Alvast bedankt voor de vele tips! Hier kunnen we al prima mee uit de voeten... :)

Bij Te Koop stond afgelopen weken een nog goede 2e hands jas paclite jas te koop voor slechts 100 euro. is helaas net verkocht.