Additionally, paste this code immediately after the opening tag: AFTELLEN - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

AFTELLEN

Geplaatst: Wo 25 Jun, 2008 Tokkelaar schreef:19-06 vertrek en samen met mijn vrouw en alletwee 50 + met een tentje 3 weken lang fietsen in midden Frankrijk.
En nu maar hopen op mooi weer. Het is de eerste keer dat we op deze manier op vakantie gaan.
Welk jaar? :wink:

Net (30 mei 2008) terug van een maandje langs de Donau van de Zwarte Zee naar Wenen.

Nu al aan het aftellen voor mei/juni 2009. Van Johannesburg naar Kaapstad.

Gerd

Ik ga voor het eerst op fietsvakantie...! :D

Naar Zweden in m'n uppie. 'k Heb voornamelijk wandelvakanties (samen met anderen) gedaan maar je ziet dan maar een heel klein deel van een land.
Treintickets zijn binnen en fiets is aangeschaft. Naast het nodige infietsen is het nu aftellen geblazen naar 1 augustus. Spannend!

Vandaag twee bustickets gekocht voor de bus naar Avignon. Vandaaruit eerst naar de middellandse zee en dan de groene weg volgend terug naar Nederland

@Andreas,ik hoop dat ze de brug bij Kornwerder Zand zo nu en dan sluiten anders gaat dat infietsen in Friesland meer lijken op Fiets 'm er d'r in (bij Kletspraat meld ik dat de argeloze fietser).
Allemaal veel plezier!!!
(net terug - 1/2 juli- van een half rondje IJsselmeer. Prachtig. Rustig. Tenminste als je Volendam rechts laat liggen.)

arizona schreef: Tenminste als je Volendam rechts laat liggen.)
:D heb ik april ook gedaan en mede daardoor was ik op tijd voor het veer van Enkhuizen-Stavoren

Mijn vakantieplannen zijn gewijzigd. Het plan was een rondje Zwitserland en met de trein terug, maar omdat het niet goed gaat met mijn vader heb ik besloten om een beetje in de buurt te blijven. Het wordt een Benelux-toertje (Vlaanderen-Wallonië-Luxemburg-Limburg-Veluwe-Drenthe-Friesland), zodat ik een beetje in de buurt ben voor het geval hij verder verslechtert.

Bob&Marquerite, heel juist opgemerkt. Het moet zijn 19-07-08. Het is onze eerste fietsvakantie geweest.
Inmiddels zijn wij terug. Gefietst en overnacht op 4 campings in het Loire gebied gedurende 2 weken. De bedoeling was om 3 weken te fietsen maar het mooie weer veranderde in slecht weer. De weersverwachtingen waren echter niet hoopvol en wij besloten om wat eerder dan verwacht naar huis terug te keren.
We hebben ongeveer 550 km a 600 km gefietst. Geen indrukwekkende afstanden, maar.... er is een begin. Het gebied was toch wat heuvelachtiger dan wij verwacht hadden. We hebben wel genoten van de vrijheid die een fietsvakantie kan bieden. Volgend jaar gaan we weer.