Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vervolg fietsen in Canada (B.C.) - Forum Wereldfietser

Vervolg fietsen in Canada (B.C.)

Hoi Dick en Els,

Bedankt voor jullie reactie. We gaan trouwens fietsen van Calgary naar Banff en Jasper over de Icefields Parkway (van half aug. t/m half sept.). Daarna dalen we weer af (met fiets of bus) naar Castlegar alwaar we de Ketlle Valley Railway gaan doen. Vervolgens zullen we in Vancouver weer op het vliegtuig stappen.
- Over het drinkwater: ik vroeg me af of stromend water en/of water van de camping drinkbaar was.
-Is wild camperen trouwens toegestaan?
Bedankt en misschien tot mails,

Gr. Linda en Stefan
Linda Bocken schreef:Hoi Dick en Els,

Bedankt voor jullie reactie. We gaan trouwens fietsen van Calgary naar Banff en Jasper over de Icefields Parkway (van half aug. t/m half sept.). Daarna dalen we weer af (met fiets of bus) naar Castlegar alwaar we de Ketlle Valley Railway gaan doen. Vervolgens zullen we in Vancouver weer op het vliegtuig stappen.
- Over het drinkwater: ik vroeg me af of stromend water en/of water van de camping drinkbaar was.
-Is wild camperen trouwens toegestaan?
Bedankt en misschien tot mails,

Gr. Linda en Stefan
Leidingwater is overal perfect. Ik vroeg me af of je rivier of beekwater bedoelde. Wij hebben het meeste rivier- en beekwater zo gedronken. Slechts een enkele keer (wanneer het troebel - modderig - was ) hebben we gefilterd.
Ik weet niet precies of het buiten de nationale parken is toegestaan. Binnen de nationale parken is het expliciet verboden. We hebben vrijwel overal wild gekampeerd en geen problemen gehad.

Wanneer je De Fietskoerier napluist zie je in de laatste afleveringen genoeg over het traject dat jullie willen fietsen. Je kunt ook een PB sturen voor meer info of telefoonnummer.

Dick