Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] Garmin eTrex Legend - Forum Wereldfietser

[TKA] Garmin eTrex Legend

De Garmin eTrex Legend is een fantastisch apparaat om mee te fietsen (of wandelen of op het water). Hij heeft 8 MB geheugen, waar kaarten (krijg je er ook bij!) op geladen kunnen worden.

Werkt op 2 penlites 18 uur lang! Zie op de Garmin website voor de volledige specs.

INCLUSIEF:
- Datakabel
- Fietssteun (twee!)
- Metroguide Europe V9
- TOPO Nederland
- TOPO België

Hij is in perfecte staat, ik heb 'm vooral op vakantie gebruikt, de originele doos + aankoopbon zijn nog aanwezig. Ik verkoop 'm omdat ik na 2 jaar uit dit apparaat gegroeid ben en zijn grote broer met SD slot (meer geheugen) en een kleurenscherm aangeschaft heb.

De nieuwprijs is iets van €160,- excl software en fietssteun, ik wil 'm weg doen tegen elk aannemelijk bod (ik woon in de regio tussen Amsterdam/Utrecht).

Hoi Galois,

Toevallig denken we over het gebruik van GPS bij onze komende vakantie in Oost-Europa. Ik zie in jouw specs dat er TOPO voor Nederland en Belgie bij zit. Moet ik die voor Oost-Europa kopen of kan ik die ergens downloaden? Als ik die kan downloaden, heb ik wel belangstelling. Tegen elk aannemelijk bod...hm.....is 30,-- EURO een aannemelijk bod?

Groeten,
Agnes

abennen schreef:Hoi Galois,

Toevallig denken we over het gebruik van GPS bij onze komende vakantie in Oost-Europa. Ik zie in jouw specs dat er TOPO voor Nederland en Belgie bij zit. Moet ik die voor Oost-Europa kopen of kan ik die ergens downloaden? Als ik die kan downloaden, heb ik wel belangstelling. Tegen elk aannemelijk bod...hm.....is 30,-- EURO een aannemelijk bod?

Groeten,
Agnes
Illegaal kun je die topo's van Oost Europa wel vinden op internet. Van sommige landen zijn er gratis deftige kaarten te vinden ook.

abennen schreef:Hoi Galois,

Groeten,
Agnes
Ze zijn ongetwijfeld wel te vinden op internet. Maar gaan jullie veel fietsen op fietspaden/wandelpaden waar geen auto's komen? Zijn die er veel in Oost-Europa?
Er zit op de Metroguide Europe die je erbij krijgt alle detailkaarten van heel Europa, vergelijkbaar met wat bv. Tomtom heeft (dus alle straten behalve fietspaden of wandelpaden). Dus als je voornamelijk op wegen fietst, waar ook auto's mogen komen, dan heb je niet meer nodig dan Metroguide.

30E is uiteraard geen aannemelijk bod he? :-) Daar krijg je de twee fietssteunen voor. Ik heb er twee namelijk, één op mijn vakantiefiets en één op mijn MTB. Interesse :o
Mocht je interesse hebben, kijk dan even serieus wat je voor zo'n apparaat betaalt. Tel er maar 100 bij op :-)

Maar hij heeft slechts 8 MB geheugen, waardoor er niet heel veel kaarten extra op kunnen. Ik weet niet hoeveel km je gaat fietsen, maar als je meer dan ong. 500 zult fietsen, dan zit je 8 MB snel vol. Dat is de reden dat ik voor een apparaat met SD slot ben gegaan, maar deze beginnen pas bij 300E oid.
Er zitten overigens wel basiskaarten Europa voorgeladen met alle grote wegen en steden/dorpen. Dus wat betreft oriëntatie is hij altijd te gebruiken.

Mocht je interesse hebben, of nog meer vragen over het gebruik hebben, dan hoor ik dat graag.