Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jul/Aug 2008: Nieuweschans - Sluis (LF1+LF10) - Forum Wereldfietser

Jul/Aug 2008: Nieuweschans - Sluis (LF1+LF10)

Graag zou ik de komende zomer in ongeveer anderhalve week over de LF1 en LF10 routes van Nieuweschans naar Sluis fietsen. Deze gecombineerde route gaat langs de Nederlandse kust en is in totaal een kleine 600 km lang. Daarna wil ik via de LF13 weer naar mijn woonplaats Eindhoven gaan (~200 km).

Aangezien dit mijn eerste echte fietsvakantie zal worden hoeft het tempo wat mij betreft niet heel hoog te liggen. Mijn idee is om elke dag ongeveer 60-90 km met bepakking (tent etc) te fietsen en onderweg te kamperen.

Zelf ben ik (m, 26 jaar) iemand die graag wat van de omgeving ziet, graag een praatje maakt, maar toch ook af en toe behoefte heeft aan rust. Verder ben ik rustig en vrolijk van aard en redelijk flexibel ingesteld.

Ik wil het liefste rond 26 juli te gaan en uiterlijk op 6 augustus (i.v.m. andere verplichtingen) weer in Eindhoven terug te zijn.

Zin om mee te gaan, en ben je ongeveer van mijn leeftijd (ruim gezegd: 20 - 35 jaar)? Laat even een berichtje achter zodat we eens kunnen kijken of we onze plannen op elkaar af kunnen stemmen.

Groeten Martijn

hoi Martijn,
Die route wil ik van de zomer ook misschien gaan fietsen. Ik heb vorige zomer een stuk noorzeeroute gefietst van hamburg naaar esjberg in 5 dagen. Ik ben 23 jaar en heb eind juli nog de tijd om te gaan fietsen.

Groetjes Paulien

Hoi Paulien,

Lijkt me leuk als je zin hebt om een stuk mee te fietsen langs de Nederlandse kust. Je geeft aan dat je eind juli nog tijd hebt, maar welke dagen kun je precies in Juli en hoe lang wil je gaan fietsen? Zelf kan ik misschien een aantal dagen eerder vertrekken dan de 26e, al moet ik wel even kijken hoe dat uitkomt op mijn werk.

Ondertussen heb ik gekeken naar mogelijkheden voor campings langs de route. Hierbij heb ik vooral de wat kleinere campings uitgekozen die op een afstand van zo'n 70-75 km van elkaar liggen. Als je wil kan ik je het lijstje doormailen, al is er natuurlijk altijd van deze planning af te wijken...

Misschien dat je het ook leuk vindt om mee te gaan met het jongerenweekend van 11-13 juli a.s. (Arnhem - Hattem - Amersfoort). (zie: link jongerenweekend)Ik zal dan in ieder geval van de partij zijn, en het is meteen een goede mogelijkheid om kennis te maken.

Groetjes

Martijn