Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Helemaal waar eerst die tuinslang erom, werkt veel beter, dat was ik al weer kwijt....Spironski schreef:Zo heb ik ook wel eens een drager gemonteerd, het kan inderdaad. Ik zou alleen wel eerst de tuinslang om het draadeind schuiven en het pas daarna tot een U buigen. Past beter en je hebt minder kans op beschadiging.
Houdt er verder rekening mee dat je bagage op deze manier niet is geveerd.
Is dit echt een nadeel? Of zal ik er niet teveel van merken?Spironski schreef:Zo heb ik ook wel eens een drager gemonteerd, het kan inderdaad. Ik zou alleen wel eerst de tuinslang om het draadeind schuiven en het pas daarna tot een U buigen. Past beter en je hebt minder kans op beschadiging.
Houdt er verder rekening mee dat je bagage op deze manier niet is geveerd.
Tubus is bang dat als je de klemmen aanknalt de sliders vast komen te zitten in de vorkpoten. Een OMM drager hoeft minder aan de klembanden (mocht je al geen v-brake nokken hebben) te hangen, dus daar gaat het altijd goedWillem Jongman schreef:Een onafgeveerde drager krijgt het zwaarder te verduren op een fiets met vering. OMM dragers zijn daarop berekend, maar Tubus vindt blijkbaar van zijn eigen lowrider dragers dat het daarbij onverstandig/gevaarlijk is. Voor fietsen met voorvering hebben zij dus de Swing.
Wim
Of je wel of geen geveerde bagage belangrijk vind is een kwestie van smaak. Maar hou die Tara eens in de buurt van je geveerde vork: krijg je de 4 bevestiginsgpunten wel zonder geweld in de buurt van de vorkpoten? De Tara is gemaakt voor veel smallere vorken.pimpel schreef:Dus zal mijn tubus Tara lowrider van de hand moeten doen; en een swing moeten kopen? Kwestie van mijn voorvering niet teniet te doen?