Additionally, paste this code immediately after the opening tag: lid worden - Forum Wereldfietser

lid worden

Ik heb al een aantal keren geprobeerd lidmaatschap te worden van de vereniging via email en online formulier.

Ik krijg de indruk geen bevestigingsmail, of moet ik gewoon wat geduld hebben.

Willem

Is het al gelukt? Anders wellicht de secretaris/secretaresse van de vereniging even PB'en. Heeft Jarno of Marco je al ge-PB't over het probleem?
wwwillem schreef:Ik heb al een aantal keren geprobeerd lidmaatschap te worden van de vereniging via email en online formulier.

Ik krijg de indruk geen bevestigingsmail, of moet ik gewoon wat geduld hebben.

Willem
Dag Willem,

We zitten net met een overdracht van de ledenadministratie. Wellicht komt het daardoor.

Stuur even een mailtje naar leden@wereldfietser.nl met je adresgegevens. Dan gaat het wel lukken

Theo

Dankje, ja ik zie net dat mijn bovenstaand berichtje wel heel slecht opgesteld is, ik moet wel moe geweest zijn toen.

Willem

Nog even over dat ledenblad dat ik nu krijg van de vakantiefietser, dat ik nu krijg, het zou wat mij betreft geen probleem zijn, om dat als pdf file inkleur te krijgen, en niet meer op papier.

Nu zullen er waarschijnlijk mensen zijn die dat wel liever op papier hebben.
Maar zoals gezegd ik zou er absoluut geen probleem mee hebben.

Ik doe deze suggestie omdat er heel wat te doen is rond het nieuw bestuur, enzovoort.

Wel mijn suggestie is, stuur het naar de liefhebbers als pdf file, al loop je dan natuurlijk het gevaar dat mensen hun lidmaatschap opgeven en enkel een (niiet betaalde) kopie van de pdf file ergens vandaan halen.

Groeten,

Willem