Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenote(n) gezocht voor Fietsvakantie Polen of Litouwen - Forum Wereldfietser

Reisgenote(n) gezocht voor Fietsvakantie Polen of Litouwen

Hoi.
Ik [38] zoek een reisgenote of een groepje om tussen eind juni en eind augustus te fietsen in een fraaie landelijke omgeving in - liefst - Polen of Litouwen, want die landen staan nu eenmaal hoog op mijn verlanglijstje momenteel en Zuid-Europa is me in augustus te warm. Ik denk aan twee à drie weken, (vrij?) kamperen, zelf koken, maximaal ca. 70 km/dag. Graag wel al wat fietsvakantie-ervaring.
Groeten, Leon (mail naar a-879@wxs.nl)

Hallo Leon,

Ik heb helaas geen gelegenheid om met je mee te gaan. Maar Polen is een goed plan!

Vorig jaar hebben wij ook een aantal weken in het westelijk deel van Polen gefietst. Zéér de moeite waard, prachtige natuur, geen toerist te bekennen (ook geen campings, dus vrij kamperen is niet zo'n gek idee). De wegen waren meestal goed. Soms ontkom je niet aan een stukje snelweg (ja, daar mag je overheen fietsen). Het zweet breekt mij nog uit bij de gedachte aan die luttele maar indrukwekkende 2 kilometer snelweg. Niet voor herhaling vatbaar. Nee, dan toch liever de kasseienweggetjes....
In ieder gehucht minimaal 1 sklep, een klein winkeltje, dat van 's ochtens zeer vroeg tot 's avonds zeer laat open is, ideaal.

Ik wens je een mooie reis toe!

Sandra

Hoi Leon,

Ben (ook) van plan om vanaf ong. 17 juli voor 3 á 4 weken naar Litouwen af te reizen. Wellicht nog stukje Polen en/of Letland erbij pikken, maar er staat nog niks vast qua route. De kaart ligt al een tijdje uitgespreid op tafel :-)

Was van plan alleen op pad te gaan, edoch een klein groepje van 4 m/v is me ooit ook heel goed bevallen. Is ook wat gezelliger op een terrasje en praktischer als je in Slowakije een watermeloen formaat skippybal bij een lokale groentekraam aanschaft...

Anyway, mischien is er wat te combineren ???

Groet,

Ronald [33]