Nieuw in doos - ongebruikt.
Kleur = volledig zwart
Catalogusprijs = 146,95 EUR
Ik woon in Tisselt (deelgemeente Willebroek)
Indien gewenst verkoop ik ook (zelf te monteren) kabeltje voor de tassen op je fiets op slot te doen. Dit is een Ortlieb accesoire.
mvg, Johan
Deze omschrijving heb ik van de site www.ortlieb.de geplukt. Foto's kan je dar ook opvragen. (De kleur is zwart)
Sport-Packer Plus
De compacte Sport-Packer is de ideale Lowrider- of achtertas, die per 2 stuks maar liefst een inhoud van 30 l heeft en in de Plus-versie dankzij het extra buitenvak van netstof nog meer opbergruimte biedt.Geheel nieuw in het jaar 2007 is het geïntegreerde binnenvak in al onze modellen voor nog meer transportcomfort.
Sport-Packer Plus
• Geschikt voor kinderfietsen of als “kleine” achtertas
• Lowrider- of achtertas van Cordura-weefsel
• Buitenvak van netstof met ritssluiting
• Afsluitbare stofflap onder het deksel
• Quick-Lock2- bevestigingssysteem
Kleur = volledig zwart
Catalogusprijs = 146,95 EUR
Ik woon in Tisselt (deelgemeente Willebroek)
Indien gewenst verkoop ik ook (zelf te monteren) kabeltje voor de tassen op je fiets op slot te doen. Dit is een Ortlieb accesoire.
mvg, Johan
Deze omschrijving heb ik van de site www.ortlieb.de geplukt. Foto's kan je dar ook opvragen. (De kleur is zwart)
Sport-Packer Plus
De compacte Sport-Packer is de ideale Lowrider- of achtertas, die per 2 stuks maar liefst een inhoud van 30 l heeft en in de Plus-versie dankzij het extra buitenvak van netstof nog meer opbergruimte biedt.Geheel nieuw in het jaar 2007 is het geïntegreerde binnenvak in al onze modellen voor nog meer transportcomfort.
Sport-Packer Plus
• Geschikt voor kinderfietsen of als “kleine” achtertas
• Lowrider- of achtertas van Cordura-weefsel
• Buitenvak van netstof met ritssluiting
• Afsluitbare stofflap onder het deksel
• Quick-Lock2- bevestigingssysteem