Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Welke dealer in NL biedt KEEN sandalen aan in halve us maat? - Forum Wereldfietser

Welke dealer in NL biedt KEEN sandalen aan in halve us maat?

Ik heb besloten KEEN commuter sandalen te kopen. De juiste maat voor mijn voeten zou zijn maat 8,5 (us maat) of 7,5 (uk maat). Op de site van KEEN staat dat de commuter in us maat 8,5 wordt geproduceerd, maar in Nederland heb ik enkel schoenen met hele maten gezien. Deze passen mij niet perfect.

Welke dealer in Nederland biedt deze sandalen wel aan in halve maten?


Bij voorbaat dank.
FIETSEN voor NATUURBEHOUD schreef:Ik heb besloten KEEN commuter sandalen te kopen. De juiste maat voor mijn voeten zou zijn maat 8,5 (us maat) of 7,5 (uk maat). Op de site van KEEN staat dat de commuter in us maat 8,5 wordt geproduceerd, maar in Nederland heb ik enkel schoenen met hele maten gezien. Deze passen mij niet perfect.

Welke dealer in Nederland biedt deze sandalen wel aan in halve maten?


Bij voorbaat dank.
EU maat 40,5 girlies of EU maat 40,5 mannies. :roll:

man

us maat 8 = eu maat 40,5 = te klein
us maat 9 = eu maat 42 = te groot

us maat 8,5 = eu maat 41 = perfect voor mij, maar ondanks in USA wel in maat 8,5 uitgebracht in NL nog niet kunnen vinden. Wie weet waar in NL wel maat 8,5 te vinden?

Kijk op http://www.zwerfkei.nl/index.php?page=s ... &pagina=21

Daar worden halve maten zoals 8,5 verkocht.
Succes en groet,

helaas, ook de zwerfkei biedt geen halve maten aan voor het mannenmodel KEEN commuter, wel voor de vrouwen maar die zijn nog smaller voor zover ik weet, terwijl het mannen model al zeer smal is. Op andere KEEN sandalen, ook mannenmodellen, wel halve maten maar op de commuter niet.

Verder zoeken dus

Helaas.

Probeer anders bij een Bever langs te gaan, zij verkopen ook Keen's, wellicht kunnen zij de Commuter in de juiste maat voor je bestellen.

Succes gewenst!

Nee, ook de Bever biedt geen halve us maten aan en kan deze ook niet bestellen.


Wel bedankt voor de suggesties tot nu toe.

Misschien eens informeren bij de importeur?
info@keenfootwear.nl

suc6!

Ik heb via de importeur twee jaar geleden een type Keen mogen ontvangen die helemaal nog niet in Nederland geleverd werd. Deze heeft toen best wat moeite gedaan om die schoen naar Nederland te halen en bij mij te krijgen, vond ik best tof en klantvriendelijk.
Mij is het dus gelukt, wie weet kunnen ze jou ook helpen.

Als je al zeker je juiste maat weet, waarom bestel je deze dan niet gewoon via internet in Amerika?

Bestellen in Amerika is inderdaad een optie waar ik zelf aan zit te denken.

Maar als het in Nederland gekocht kan worden gaat daar mijn voorkeur naar uit, omdat dan meestal eerst gepast kan worden alvorens te betalen en omdat er dan meestal wel geruild kan worden als het product toch niet blijkt te bevallen.

Ook heb ik nog niet eerder iets uit Amerika besteld dus weet nog niet zeker hoe dat werkt.

Dat e-mail adres van KEENfootwear in NL lijkt me wel een goede, ik heb ze een bericht gestuurd.

Bedankt.

Roseversand verkoop ze ook.
Een betrouwbare internetwinkel.

http://www.roseversand.de/output/contro ... ail2=15242

ik heb ze besteld bij Roseversand. Marjan bedankt voor de tip.