door
DriesBa » zo 25 mei, 2008 16:01
De tovenaar schreef:Franke schreef:
Begrijpelijk, in het westen is de levensstandaard hoger.
...dan in Drenthe?
Volgens mij is die Zefal spiegel gewoon bij iedere Halfords te koop dus ook in Emmen. En anders kan je 'm vast daar bestellen.
Met verbazing de reacties gelezen.
Ten eerste: 'k Heb de afgelopen weken bij 17 fietswinkels gevraagd en geen enkele winkelier kende het spiegeltje! Misschien de verkeerde verkoper gevraagd? ;-(
By the way: de fietswinkels bevonden zich in Emmen(4) of in plaatsen op een route: Lelystad(2), Enkhuizen(2), Hoorn(2), Medemblik(1), Alphen a/d Rijn(1), Leiden(1), Voorschoten(1), Den Haag(1), Katwijk(1) en Sassenheim(1).Het waren allemaal plaatselijke, redelijk grote, fietswinkels, waaronder Profile, Halfords, Bike4Travel of zoiets etc.. Misschien de verkeerde winkels bezocht? ;-(
En in Emmen heb ik inderdaad bij Halfords gevraagd of de spiegel was te bestellen. Het antwoord luidde: "Komt helaas niet in ons assortiment voor. We zin geen klant bij dat bedrijf"
Ten tweede: een spiegeltje van 9.99 euro en 7.50 euro verzendkosten betekent dat bij verkoop van 100 spiegeltjes en die kunnen echt alle in een schoenendoos, er 750 euro aan verzendkosten wordt berekend c.q. geïnd. Dat lijkt me buitenproportioneel!
Ten slotte: wat ik enigszins verwonderlijk vind, is dat men te gemakkelijk in de portemonnaie van een ander kijkt. Waarschijnlijk hebben vele van jullie een goede baan in het handelsbedrijf, doch anderen kunnen toch minder financiële beschikbaarheidsfondsen hebben? Oordell niet te impulsief, a.u.b..
By the way: inmiddels het spiegeltje toch maar via Internet gekocht van een bedrijf uit - nota bene - Hoorn. De verzendkosten hiervoor waren 3.50 euro en dat vind ik toch nog redelijk.
At least: jullie hebben ook allemaal een beetje gelijk waar spreken we over.