Additionally, paste this code immediately after the opening tag: naar Toulouse met z'n tweeen? - Forum Wereldfietser

naar Toulouse met z'n tweeen?

In juli wil ik ff lekker met bepakking mijn fiets op om naar een camping te fietsen nabij Toulouse. Terugreis is nog onbekend. Misschien ook dit weer op de fiets.
Ik ga zo en zo, maar met iemand anders is altijd leuk. Mijn voorkeur naar een enthousiaste meid heeft te maken met slechte verhalen over stoere gasten die dat bergje wel ff beklimmen.

De route is ook niet helemaal bekend, omdat ik graag nog wel eens afwijk.

Heb je interesse en leuke ideeen laat het mij dan weten.

O ja ik ben 26. Oeps weer fout. deze week word ik 27. Rond die leeftijd zou een medefietster erg leuk zijn. Ervaring is niet nodig. Komt goed!!


Groetjes Peter
petersterke schreef:In juli wil ik ff lekker met bepakking mijn fiets op om naar een camping te fietsen nabij Toulouse. Terugreis is nog onbekend. Misschien ook dit weer op de fiets.
Ik ga zo en zo, maar met iemand anders is altijd leuk. Mijn voorkeur naar een enthousiaste meid heeft te maken met slechte verhalen over stoere gasten die dat bergje wel ff beklimmen.

De route is ook niet helemaal bekend, omdat ik graag nog wel eens afwijk.

Heb je interesse en leuke ideeen laat het mij dan weten.

O ja ik ben 26. Oeps weer fout. deze week word ik 27. Rond die leeftijd zou een medefietster erg leuk zijn. Ervaring is niet nodig. Komt goed!!


Groetjes Peter
Nou... Weet je dat wel zeker? Een meid zonder ervaring zoveel kilometers laten fietsen? Lijkt mij niet echt verstandig... Tenzij 'andere' dingen belangrijker zijn uiteraard... :)

Als die meid een beetje sportief gebouwd is moet dat lukken hoor. Fietsen kan tenslotte iedereen, en je hoeft je niet in de vernieling te rijden, tenslotte is en blijft reizen met de fiets ontspanning.

Veel succes met je reis,

Ben

inderdaad beetje jammer dat iemand weer verkeerde gedachten moet verspreiden. En als deze persoon iets van fietsen weet, weet ie ook dat als je geen ervaring hebt en je maakt een lange fietstocht er twee dingen belangrijk zijn.

Je maakt er geen race van. En je fietst elke dag (met uitzondering van een rustdag)
Geloof je het niet. Er zijn er een aantal die het met vreugde na kunnen vertellen.

Groetjes Peter
Peter,

Ik heb ook een oproep geplaatst en heb inmiddels een fiets gekocht. Mocht je willen kennismaken? Zie dan mijn oproep

Ik wil deze zomer ook naar Frankrijk en eindigen in de buurt van Limoge.

Misschien kunnen we wat combineren met de dame die naar Bretagne wil fietsen?

Mark Raming

mpraming@hotmail.com
Jaaa! Ik wil naar bretagne op de fiets! Mag ik mee? Neem ik de trein wel een stukkie naar bretagne. No prob

En even reactie op al het voorgaande over vrouw-technische dingen :-)

Ik ben vorig jaar voor het eerst op fietsvakantie gegaan. Ik fietste in Holland wel veel (soms 100 km per dag) maar niet extreem veel ofzo. Ik ben toen uiteindelijk met een ander meisje door de pyreneeen gefietst.( ja ok, wel af en toe vloekend en mekkerend de berg op, maar wel de meeste cols gehad... met bepakking ) En het was leuk!

Enneh... kheb een vriend, een hele leuke.. maar die heeft een auto, en wil niet fietsen, dus die zie ik later :-)

ik kan in juli vertrekken, liefste tussen 5 en 12 juli.

ik weet volgende week meer of mijn reis doorgaat. Er is namelijk iemand uitgevallen bij een sponsortocht naar polen.

Ik heb me gemeld als ze niemand anders hebben.

Volgende week meer.

Anders lijkt het mee heel gezellig.

Peter