Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsverhuur in Spanje - Forum Wereldfietser

Fietsverhuur in Spanje

In fietseninspanje.nl heb ik een nieuwe pagina toegevoegd met fietsverhuurders,

http://www.fietseninspanje.nl/verhuurders.html

Veel mensen kijken op tegen het 'gedoe' van je eigen fiets mee te nemen in een vliegtuig. Dat hoeft niet voor het grotere deel van de tochten dat je in Spanje kunt doen. Voor een fietsvakantie van tot twee weken vind ik deze verhuurders een uitstekende alternatief.

Ik zoek nog verhuurders rond Malaga-Torremolinos en Murcia-Elche. Enige tips?

Hoi Raul,

Tijdens jouw tocht die we afgelopen twee weken gereden hebben....... Prachtige tocht trouwens, hebben we contact gekregen met een spaanse engelsman uit alhama de granada. hij verhuurt het gehele jaar mooie trekkingfietsen en mountainbikes en staat ook voor je klaar om je te helpen bij pechgevallen met je eigen fiets .
Adres : C/ Salmerones 18 Bajo
Alhama de granada.
E18120 Granada Spanje
tel /fax : 0034 958360655
Mobiel : 0034 628163032
info@CyclingCountry.com
www.cyclingCountry.com

Groetjes Andeman

Hallo Raul,

Vorige maand heb ik met een groep vrienden gefietst in de Sierra de Grazalema. Wij hebben fietsen gehuurd via Cycleronda.com. Het waren Gazelle-hybrides met 24 versnellingen. Cycleronda.com verhuurt ook mountainbikes. Wij hebben een hele week intensief gefietst, maar de fietsen waren perfect afgesteld en wij hadden geen mankementen. Bij de fietsen kreeg je een helm, extra binnenbanden en reparatiespul mee. De fietsen werden ook in ons hotel te Grazalema (30 km van Ronda) gebracht en opgehaald. Mijn contactpersoon, Ferry Staleman, vertelde dat zij eventueel ook transfers verzorgen van het vliegveld van Malaga.

Hieronder de gegevens:

Calle Serrato, 3
29400 Ronda (Málaga)
España

email: rentabike@cycleronda.com

tel. / fax: +34 952 877 814
mobiel: +34 654 869 946 / +34 620 772 141

Uw hosts: Ferry Staleman en Marcel de Veth

Hallo Raúl,

Cycleronda kan ik ook aanbevelen.
Ik zie verder dat je nog geen verhuurder voor je route vanuit Malaga hebt.
Misschien is deze geschikt: http://www.cyclo-point.com
Van Barry Leeuwenburgh die enige tijd geleden in Málaga een kleine fietswinkel annex fietsverhuurbedrijfje is begonnen.

groeten,
Luc

Hartelijk dank, Luc, Peter en Andeman.

Ik ga contact met hen opnemen en wat het handigst lijkt aan de fietsverhuur pagina van fietseninspanje.nl toevogen.