Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondreis Frankrijk van Marco en Astrid - Forum Wereldfietser

Rondreis Frankrijk van Marco en Astrid

Beste forumleden,

24 mei vertrekken wij voor een rondreis van een maand naar Frankrijk.

Wij hebben de volgende routes gedeeltelijk aan elkaar geknoopt.
We beginnen vanuit Autun (Bourgogne) hier zullen wij de auto parkeren om zo richting Marnay te fietsen. Hier zullen wij de groene route richting de middeandse zee nemen en afzakken tot aan Beziers of Narbonne. Vervolgens gaan we bij narbonne de katharen basken route op door de pyreneeen langs spanje. Voorbij Lourdes gaan we de oude steden route terug naar Nevers en van daaruit terug naar ons startpunt waar onze auto staat.

Wij zullen proberen 2 keer per week ons reislog op deze site bij te houden en de foto's te plaatsen.

Wij zouden het leuk vinden als jullie tips en reacties achterlaten dan zullen wij proberen te reageren.

Groet
Marco en Astrid
Ten overvloede natuurlijk, maar voor de zekerheid, bezoek zeker het plaatsje Montsegur. Je kunt het vinden ten oosten van Foix. Als je geinteresseerd bent in the katharen, dan is dit de plek natuurlijk. Heel veel plezier. En je slaat de Gorge du Tarn niet over, toch?

Heej, geinig, fietsers uit Ridderkerk! :)

Focus je niet teveel op het bijhouden van een verslag, maar geniet lekker van het fietsen. ;)

Veel plezier in Frankrijk!

Inderdaad, is sluit me aan bij bovenstaande van Ellen.
Het verslag kan ook na afloop hoor!

Veel fietsplezier!!


Blanche

Bedankt voor de tip om Montsegur niet over te slaan.
Ik ga de Gorge du Tarn niet overslaan!

Leuk om medefietsers uit Ridderkerk op dit forum tegen te komen.
Ik ga zeker genieten en niet bezig zijn met mijn weblog, maar als ik even tijd heb dan wil ik het wel bijhouden.

Gr
Marco Astrid