Mijn vraag aan de medeforummers is of het interessant is een fietspool op te richten. Wat bedoel ik daarmee? Iemand wil weleens in een bepaalde omgeving fietsen en meldt dat. Een ander die in die omgeving woont, ziet dat en wil wel als host voor de gast in de omgeving met hem/haar fietsen. Geheel vrijblijvend over de door de host bekende, mooie fietsroutes in een regio. Andersom kan ook: bv: ik heb de fietspaden in Drenthe en Overijssel zo'n 200 keer befietst en weet vele leuke fietsroutes, anders dan de reguliere. Ik zou als gids een ander die hier vreemd is allerlei mooie fietsroutes, alsmede stekjes kunnen laten zien. Voordeel je ziet meestal de mooiere, minder bekende plekjes(subjectief) in een bepaald gebied.
Als ikzelf in een mij onbekend gebied moet zoeken weet je nooit of je de mooie routes hebt gevonden. Voorwaarde zal wel zijn dat je je eerst met de auto en fiets op de fietsendrager naar de gewenste of aangeboden omgeving moet verplaatsen. Je kunt vanuit een afgesproken punt vertrekken. Het kan door 2 maar ook door meer wereldfietsers gereden worden. Het is een suggestie; wat vind u of jij ervan? Andere ideeën zijn ook welkom?
Als ikzelf in een mij onbekend gebied moet zoeken weet je nooit of je de mooie routes hebt gevonden. Voorwaarde zal wel zijn dat je je eerst met de auto en fiets op de fietsendrager naar de gewenste of aangeboden omgeving moet verplaatsen. Je kunt vanuit een afgesproken punt vertrekken. Het kan door 2 maar ook door meer wereldfietsers gereden worden. Het is een suggestie; wat vind u of jij ervan? Andere ideeën zijn ook welkom?