Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Dit is em dan - Forum Wereldfietser

Dit is em dan

Zoals beloofd hier een foto van mijn nieuwe fiets. Onderdelen zijn zo'n beetje hetzelfde als de meest hier genoemde. Ik ben hem nu aan het infietsen om er op 1 augustus mee naar Lourdes te fietsen.
Afbeelding

Leuk om weer eens een avaghon van een ander te zien. Veel plezier er mee. Gr.Rob
Mooie fiets Marjan!

Ik heb het gevoel dat we in componenten niet heel veel verschillen.

Hoe bevalt de Rohloff?

Hoi Hans,

Herenframe 48 cm, 26 inch,
brooks 67s,
zilverkleurige spatborden,
ergon handvatten,
marathon racer banden,
chainglider,
magura hs-33,
naafdynamo XT shimano,
vorkstandaard hebie 611,
tubus logo,
tubus tara,
bidonhouder topeak 2x,
pomp topeak road morph,
cateye computer.

Je vraagt hoe de Rohlof bevalt, nou wel goed. Hij maakt heel iets geluid in de 7e en 8e versnelling. Maar zeker niet storend. Ik fiets hem nu gewoon in en met een maand moet hij terug naar Wageningen om nagesteld te worden. Ik heb juist wel een naafdynamo genomen omdat ik er ook mee naar het werk fiets. Het prijsverschil met de Son was me te groot vandaar dat ik voor Shimano heb gekozen. Hetzelfde geldt voor het balhoofd, daar heb ik ook niet voor King Cros gekozen maar gewoon die wie standaard geleverd wordt.
En nu maar kilometers maken, op 1 augustus fietsen we, mijn zus en ik, naar Lourdes. Ben er al achter dat ik daar echt wel voor trainen moet, we streven naar 80 km per dag.

Marjan1 schreef: Ben er al achter dat ik daar echt wel voor trainen moet, we streven naar 80 km per dag.
20 km in het uur, is 4 uur per dag fietsen, ben je 80 km verderop, voor de rest van de tijd kun je koffie drinken, eten, tent opzetten, met mooie mannen flirten, :oops: rondkijken, boodschappen doen, kortom genieten van het leven. :wink:

Maar veel plezier met je Avaghon masjien, dat gaat vast wel lukken! Bon camino!