Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bellen met je GSM in Costa Rica - Forum Wereldfietser

Bellen met je GSM in Costa Rica

Kun je met je Nokia 3110 Tri-band EGSM900 GSM1800/1900 en KPN Mobiel abonnement, bellen in Costa Rica?

Volgens sommige info (Vlieg en Fiets) niet, maar er staat wel een tarief op de KPN site.

Wie heeft ervaring in dit zuid-amerikaanse land? 8)

Mvgr,

Eric

Met een quad-band zit je altijd beter. En dan met Name Sony Ericsson doet het beter dan een Nokia in de armere landen.
Geen idee hoe de telecom-infrastructuur is in Costa Rica. In Peru kun je als er ergens in de buurt nog asfalt ligt, redelijk uit de voeten met een quad-band. Alleen in de oerwouden in het binnenland gaat dat niet altijd op (Iquitos, heb ervaring met bellen naar een mobiel daar terwijl de tropische regen met onweer naar beneden stort: lukt dus niet).
Ik kan me niet voorstellen dat je pech hebt en alleen in de grote steden kunt bellen, Aangezien het toch een vrij toeristisch land is.

Sorry, geen ervaring met Costa Rica. Maar de ervaring in een land als Peru telt denk ik ook wel mee (enigszins vergelijkbaar).

Opladen kan met een Amerika<->europa converterstekker als de lader 110 volt aan kan.

Er is een 1900 netwerk als ik goed ben voorgelicht.

The proof of the pudding is in the eating.... :roll:

Eric

Bellen kan via het ICE 1900 netwerk :lol:

Groetjes

Eric