Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wij gaan morgen weg............. - Forum Wereldfietser

wij gaan morgen weg.............

en wensen iedereen een heerlijke zomer met veel fietsplezier........Dank jullie allemaal weg voor alle goede tips en adviezen . We gaan nu met een gerust hart weg en met een zeker gevoel en veel spullen........:):)
groetjes Jeroen Marion Floris en Marieke

Hoi,

Goede reis! :D Maar waar gaan jullie heen?

Fiets de wereld,
Whisky

En hoe lang gaan jullie weg?

Heel veel plezier!!

Wij gaan ook volgende week een weekje weg... een wandeltrektocht deze keer. Voor Alaska is het aftellen!

wij gaan naar boedapest.............en we zijn drie maanden vrij.............. :D :D :D

Even rekenen... volgens mij zijn jullie terug! Hoe is het geweest?
we zijn er weer......bij terugkomst alleen problemen met het internet dus kon nog niets posten en lezen.........dit is weer het eerste iets wat ik doe online..aan jullie de eer..we hebben genoten, boedapest gehaald en heel veel geleerd..............heel veel verhalen foto.s machtig................met dank aan ieder nogmaals wat we allemaal aan tips hebben gehad en onderweg gebruikt....teveel voor een eerste mail maar super.......we zijn verslaafd.............

Marion,

Komen jullie naar de Harskamperdennen?


Groetjes uit de Kinkerstraat!

als we oppas kunnen vinden voor de hond komen we.............dit mag helaas ni9et mee...........dank je wel voor de groetjes uit mijn favostraat uit amsterdam

Hoi Marion,

Op de Harskamperdennen zijn tegenwoordig honden toegelaten!!!!
En volgens mij is jullie hond heel lief!

Ik schat zo in dat veel deelnemers aan het weekend graag jullie foto's willen zien en mee willen delen in jullie ervaringen.

Zie: www.harskamperdennen.nl

bert wat een geweldig nieuws.........

Weet jij wie dit weekend organiseert, zodat ik kan vragen of op dat terrein ook honden worden toegelaten.
Dan komen we zeker..........

Dan als eerste foto's laten ontwikkelen, mmmmm eens nadenken of ik nog een mapje heb om ze in te doen.................


mmmmmm krijg er helemaal zin in.............