Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen door IJsland - Forum Wereldfietser

fietsen door IJsland

Hallo,

Ik zoek medefiets(t)ers om ergens eind juli/begin augustus 2008 dwars door IJsland te fietsen. Ik denk aan een klein groepje van 2-4 personen.

Groet,
Hans

hallo hans, als ik geen tweede zit heb kom ik mee, anders moet ik helaas nee zeggen.

groetjes, Thomas

ThomasR schreef:hallo hans, als ik geen tweede zit heb kom ik mee, anders moet ik helaas nee zeggen.

groetjes, Thomas

Tweede zit????????????
Ga je ergens anders ook op een fietszadel zitten dan????? :lol:

Blanche

onbekende uitdrukking???

in belgie een heel courante manier om te zeggen herexames:)

klinkt leuk... veel mooie reisverhalen over fietsen/wandelen op ijsland gelezen.

toch wat vraagjes:
- wanneer en hoe lang? Ik ga zelf nog een week zeilen ergens begin juni/juli, zal snel eens kijken voor definitieve datum. Ik ben tevens gebonden aan de bouwvak.
- leeftijd van het gezelschap (ben zelf 26)
- ervaring van het gezelschap (zelf niet heel erg ervaren, 3 x 3weken en meerdere weekeindes)
hans2 schreef:Hallo,

Ik zoek medefiets(t)ers om ergens eind juli/begin augustus 2008 dwars door IJsland te fietsen. Ik denk aan een klein groepje van 2-4 personen.

Groet,
Hans
Dag Hans,

Hoe oud ben je en in welke leeftijdscategorie zoek je?

Groet, Nicole (nic.bos@planet.nl)

hallo hans,

IK GA 3 WEKEN FIETSEN OP IJSLAND ( VAN 11/07 TOT 2/08) VANAF HET VLIEGVELD GA IK LANGS DE ZUIDKUST NAAR LANDMANNALAUGER OM DAAR EEN PAAR DAGEN TE WANDELEN OM VERVOLGENS LANGS DE VATNAJOKULL NAAR DE OOSTKANT TE FIETSEN. ALS DE TIJD EN DE MOGELIJKHEID ER IS GA IK NOG 6 DAGEN NAAR DE FAEROERE EILANDEN EN DAN MET HET VLIEGTUIG TERUG NAAR REIJKJAVIK.

Hallo Hans en andere reageerders,

Het is al wel een tijd geleden dat je oproep geplaatst is (2 jan.) Maar door de recente reacties kwam het nog onder mijn aandacht. Ik zou deze zomer met vriendin de klassiekers in de pyreneeen gaan fietsen....en daar lijkt voor haar een studie tussen te komen en ik ben me aan het bezinnen op alternatieven. Een gebied als ijsland trekt me wel! Zijn er nog plannen? avontuurlijke alternatieven? Ik fiets liever niet alleen en ben dus op zoek naar een klein gezelschap dat in is voor een redelijk zware fietstocht

periode: juli / augustus
tijdsduur: afhankelijk van bestemming 1 tot 4 weken
mogelijk deels samen deels apart
voldoende ervaring op verschillende continenten
man 45 jr.

groet,

Bert Vinken