Jazeker,MTBIKER schreef:Hey bert,
Kan ik me nog aanmelden??? Zal voor mij een goede training wezen om met bepakking te fietsen. Ik hoor t wel.
Groetjes bas
Je kunt dagelijkse kiezen in welke groep je wenst te fietsen: de rustige zoveel mogelijk door het dal groep, de snellere van terras naar terras groep, of de onverschrokken steile wand groep.
Indeling wordt gobaal:
Vrijdag 9 mei: 9:30 uur vertrek vanaf camping de Bosrand bij Eijsden naar camping Le Confluent in Comblain-au-Pont. Bij deze camping is een taveerne met een keuze aan Belgische biertjes. De camping heeft een eenvoudig winkeltje. Om de hoek is een bakker. Op 1,3 km is een supermarkt.
Zaterdag 10 mei Naar camping Des Challes in Stavelot. Een eenvoudige camping met bijna alleen maar kleine tentjes bij een stroompje. Deze camping staat bekend als de pyromanen-camping, vanwege de kampvuren die 's avonds gestookt worden. De eigenaresse verkoopt koud bier en de supermarkt is niet ver. We komen er langs als we naar de camping gaan.
Helaas is deze supermarkt op zondag gesloten. In Stavelot zelf is een Spar-winkel wel open op zondagmorgen. Verder zijn er diverse bakkers.
Zondag 11 mei Na de boodschappen gaan we door de Oostkantons naar camping Wesertal in Membach bij Eupen. Deze camping heeft een leuk trekkersveldje in een bos. De vrouw van de zoon van de eigenaar heeft van diverse wereldfietsers een opmerkelijke bijnaam gekregen. Er is na 12 uur niets meer open. Zorg dus tijdig voor boodschappen.
Maandag 12 mei fietsen we terug naar camping de Bosrand bij Eijsden. We gaan 's morgens eerst in Eupen langs de bakker.
Aanvullende ideeen zijn van harte welkom.