Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht, sensor voor VDO Cytec C10+ - Forum Wereldfietser

Gezocht, sensor voor VDO Cytec C10+

Ik zoek een draadloze sensor voor de VDO Cytec C10+. Heb mijn bevestigingsringetjes stuk getrokken bij montage met tie-rip aan voorvork :roll: . Aangezien de rest van het setje nog werkt zoek ik alleen dit onderdeel. Wie o wie heeft een in onbruik geraakt exemplaar?
Ik heb een Cytec C5+ liggen waar de fietscomputer van beschadigd is.

groet, J
Tinus schreef:Ik zoek een draadloze sensor voor de VDO Cytec C10+. Heb mijn bevestigingsringetjes stuk getrokken bij montage met tie-rip aan voorvork :roll: . Aangezien de rest van het setje nog werkt zoek ik alleen dit onderdeel. Wie o wie heeft een in onbruik geraakt exemplaar?
Hallo Tinus,
Tinus schreef:Ik zoek een draadloze sensor voor de VDO Cytec C10+. Heb mijn bevestigingsringetjes stuk getrokken bij montage met tie-rip aan voorvork :roll: . Aangezien de rest van het setje nog werkt zoek ik alleen dit onderdeel. Wie o wie heeft een in onbruik geraakt exemplaar?
Is die sensor niet los te koop? Meestal is dit het geval, om bijv. die teller op meerdere fietsen te kunnen gebruiken.

Groetjes,
Frank

ik heb prima ervaringen met een vriendelijk briefje sturen aan importeur of fabrikant, waar je even hun product uiteraard de hemel in prijst (niet teveel overdrijven...) en vervolgens jouw probleem voorlegt. Zij zijn natuurlijk zo slim dat ze dat voor jou tegen een redelijke prijs kunnen oplossen. In een aantal gevallen krijg je het gewoon gratis toegestuurd....
Neen heb je, ja...........