Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ter info: Fietsen in Engeland - Forum Wereldfietser

Ter info: Fietsen in Engeland

In het tijdschrift The Week waar we op geabonneerd zijn stonden een aantal aardige websites over fietsen in Engeland.

www.sustrans.org.uk
This charity has a downloadable map of the 12000 mile National Cycle Network around the UK, a third of which is trafic-free. The website also has a route planner

www.cyclinglinks.co.uk
Search by postcode to find reputable shops

www.tfl.gov.uk
Transport for London's online journey planner is really useful for finding the quickest, safest routes around the capital.

Even PB'en naar Sander Onderstal. Kan hij wellicht verwerken in de landeninfo!

Robert-Jan,

Is dat een verzoek of ik dat kan doen?
Ziet hij dat hier dan niet?

Ik ken Sander, en zijn functie, namelijk niet.

Hoi Hans !!

Als je landen info hebt, kan je dat als volgt plaatsen:

Gaan aan de linkerkant naar de knop landen info
kies vervolgens het desbetreffende werelddeel
kies dan het desbetreffende land
Voeg je info toe door net als in het forum een reactie te plaatsen.
Sander of een van de andere beheerders krijgen dan een seintje (mail?) en zullen jouw bericht dan verwerken.

Alvast bedankt!!

Blanche

Ik heb 'm (Sander) net een PB gestuurd. Het was meer een verzoek, omdat zeker niet iedereen het forum in de gaten houdt.

Sander Onderstal was in het vorige bestuur verantwoordelijk voor de Landeninformatie, en waarschijnlijk blijft hij dat gewoon lekker doen.

I.p.v. PB'en kun je uiteraard het ook via de Landeninfo doen, zoals Blanche uitlegt hierboven.
Ok,

dit was nieuw voor mij.

Bedankt voor de info.

Graag gedaan!

Als je interessante websites of informatie hebt: altijd input blijven geven. Zo blijft ook de Landeninfo actueel!