door
Cubeman » ma 18 feb, 2008 17:49
bosgod schreef:cubeman..leuk stuur, die originele jones H-bar! Zit zelf al enige tijd te denken om zo'n "prijzige" cockpit op mijn reisfiets te zetten. Heb je nog tips waar dat enigszins "preiswert" aan te schaffen is?
gegroet,Gilbert
Ik ben zelf begonnen met een On One Mary Bar, geeft ongeveer dezelfde zitpositie maar is wat minder hightech.
http://www.on-one.co.uk/index.php?modul ... &PAGE_id=6
Wel goed te betalen en ook een fijn stuur als het om positie van de handen gaat.
Preiswert te regelen zijn H-bar's helaas niet:(
Ik heb uitgebreid contact gehad met Jeff voor ik er eentje kocht en hij verweest me door naaf Biff van Outcast. (biff at yesweareontheweb dot com)
Biff is de verdeler voor "ons deel" van Europa en werkt vanuit Engeland.
Ik heb mijn aankoop met hem afgehandeld en had de H-bar na betaling binnen 4 dagen in huis.
Helaas had ik momenteel (maand of anderhalf geleden) de laatste die Biff had liggen, en ook Jeff zelf heeft er volgens z'n site geen meer liggen.
Zou wachten op materiaal om een partij nieuwe te maken, ze worden maar in relatief kleine series gemaakt.
Volgens z'n site zou er zelfs een prijsstijging in zitten, en dan te bedenken dat deze kunststukje 's al niet goedkoop zijn....
Gelukkig staat de dollarkoers nu gunstig, maar dan nog zijn ze erg duur.
Als je het geld er voor over hebt kan ik het je alleen maar aanraden.
Ik zou na een paar ritjes niets anders meer willen eigenlijk.
Groeten,
Martijn