Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Google Docs nu ook offline. - Forum Wereldfietser

Google Docs nu ook offline.

Google Docs, de tekstverwerkingsapplicatie kan voortaan ook gebruikt worden zonder internetverbinding.

Makkelijk om offline je documenten te bewerken en zodra je weer een internetverbinding hebt kunnen de documenten automatisch gesynchroniseerd worden.

Snel een presentatie met foto's maken, uitnodigen van anderen om dit ddocument te bekijken, of zelfs anderen laten meewerken aan een document of presentatie en zelfs spreadsheets.

En het is ook nog eens geheel gratis!

Hmm, ik vraag me nog steeds af hoeveel inkijk google zelf in jouw info (en die van anderen heeft)...
Waarom zouden het gratis aanbieden? Toch alleen als ze er iets voor terugkrijgen... jouw nformatie bijvoorbeeld.... :o maar niet die van mij.....

andre@home schreef:Hmm, ik vraag me nog steeds af hoeveel inkijk google zelf in jouw info (en die van anderen heeft)...
Waarom zouden het gratis aanbieden? Toch alleen als ze er iets voor terugkrijgen... jouw nformatie bijvoorbeeld.... :o maar niet die van mij.....
paranoide?

Wat zet je in je e-mails die over het net gaan en wie leest naast overheden ook mee? Al dan niet aangeboden door gratis providers zoals Hotmail en Gmail. En zou een betaalde provider dan wel betrouwbaar zijn? Ooit daarover nagedacht wat er met deze informatie gebeurt? Het moet van de overheid wel 2 jaar bewaard worden! Welke informatie zet je in blogs over jezelf wat ook nog eens door iedereen kan worden gelezen? Privacy bestaat niet op internet. "You have zero privacy anyway,"

1 april?

Demy schreef:
andre@home schreef:Hmm, ik vraag me nog steeds af hoeveel inkijk google zelf in jouw info (en die van anderen heeft)...
Waarom zouden het gratis aanbieden? Toch alleen als ze er iets voor terugkrijgen... jouw nformatie bijvoorbeeld.... :o maar niet die van mij.....
paranoide?
....... Privacy bestaat niet op internet. "You have zero privacy anyway,"
Neen, realiteit..... Met het laatste ben ik het dan ook volledig mee eens.

Ben geen blogger, om die reden.... geen behoefte dat iedereen mijn dagelijkse zaken leest... en zeker niet nog 2 jaar bewaart....

Dat ik naar mijn werk fiets en hier post is geen bijzonder nieuws, dat doen velen met mij, niks bijzonders dus .... en blijkbaar voor "info"- verzamelaars/marketeers ook niet belangrijk.. De fietsenmaker die op grond van deze "info" mij een leuk aanbod doet..... moet nog komen (idem dito voor andere zaken..) :o