Additionally, paste this code immediately after the opening tag: gps coordinaten naar santiago de compostella - Forum Wereldfietser

gps coordinaten naar santiago de compostella

op 16 mei vertrek ik per fiets naar santiago de compostella, ben op alles al goed vorbereid, alleen heb ik vandaag een garmin gps 60 aangeschaft, een soort tom tom maar dan voor de fiets, in de winkel waar ik hem kocht zei de verkoper dat de mensen die deze tocht al per gps gereden hebben , na afloop de gehele tocht(coordinaten) kant en klaar op internet plaatsen.
nu heb al een beetje gezocht maar nog niets gevonden.wie kan en wil mij helpen om aan de coordinaten van deze complete tocht te komen

op GPS tracks: http://gpstracks.nl/fietsroutes-lf.php?id=1383

Ik heb vorig jaar een deel van deze route gebruikt om door Frankrijk te fietsen, ging prima.

RJ

GPS

Je kunt onder andere hier een uitgebreid verslag en gps file vinden.

Dat deed ik gewoon door te googlen
hansworst schreef:op 16 mei vertrek ik per fiets naar santiago de compostella, ben op alles al goed vorbereid, alleen heb ik vandaag een garmin gps 60 aangeschaft, een soort tom tom maar dan voor de fiets, in de winkel waar ik hem kocht zei de verkoper dat de mensen die deze tocht al per gps gereden hebben , na afloop de gehele tocht(coordinaten) kant en klaar op internet plaatsen.
nu heb al een beetje gezocht maar nog niets gevonden.wie kan en wil mij helpen om aan de coordinaten van deze complete tocht te komen
Misschien even informeren bij het FIS, de makers van de fietsroute.
Die zijn er mee bezig, dus dan heb je gelijk een up-to-date-gps-file in plaats van een verouderde of een die ergens anders dan in Haarlem begint :wink: