Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wereldfietser (in 195 dagen) - Forum Wereldfietser

wereldfietser (in 195 dagen)

Jezus...das een wereldreis voor mensen met weinig vrije dagen :wink:
MMM iets te snel naar mijn voorkeur.

Schijnt dat er ook een nederlander van oost naar west amerika (5,5 duizend km) gaat rijden in 10 dagen :roll:

Blanche

Da's pas door fietsen! Geweldige prestatie.

Blanche schreef:Schijnt dat er ook een nederlander van oost naar west amerika (5,5 duizend km) gaat rijden in 10 dagen :roll:

Blanche
Mmmmm, dat is bijna 23 km/u ... :shock: (maar dan wel 24 uur fietsen per dag)

Dit is grappig: een interactieve paklijst:

http://www.bbc.co.uk/scotland/outdoors/ ... round/kit/

Hee,
deze vent was deze ochtend zelfs op de Chinese televisie, op hun Engelstalige kanaal cctv9.
Zal ie veel lol aan gehad hebben, zo rond de wereld rushen.

Voor je beseft dat je ergens bent, ben je d'er al voorbij :?
Volgens mij fietst hij ook met een Rohloff naaf (als ik het goed zie)
Leuke reclame en voor mij weer een bevestiging van mijn keus. :D

mazzeltovv schreef:
Blanche schreef:Schijnt dat er ook een nederlander van oost naar west amerika (5,5 duizend km) gaat rijden in 10 dagen :roll:

Blanche
Mmmmm, dat is bijna 23 km/u ... :shock: (maar dan wel 24 uur fietsen per dag)
Hij slaapt met z'n ogen open tijdens het fietsen. :shock:

DriesBa schreef: Hij slaapt met z'n ogen open tijdens het fietsen. :shock:
Je lichaam kan inderdaad een soort van rusten tijdens een activiteit. Dan moet je je lichaam wel erg veel rust hebben ontzegd.

De beste man waar het topic over gestart werd, heeft wel met name asfalt meegepikt zie ik. Dat scheelt ook al.

Blanche schreef:Jezus...das een wereldreis voor mensen met weinig vrije dagen :wink:
MMM iets te snel naar mijn voorkeur.

Schijnt dat er ook een nederlander van oost naar west amerika (5,5 duizend km) gaat rijden in 10 dagen :roll:

Blanche
Dat moet dan de RAAM zijn. Race Across AMerica. Een ultrawedstrijd waar je voor uitgenodigd moet worden en ik dacht iets van 10.000 dollar startgeld moet betalen.

Robertjan schreef:
DriesBa schreef: Hij slaapt met z'n ogen open tijdens het fietsen. :shock:
Je lichaam kan inderdaad een soort van rusten tijdens een activiteit. Dan moet je je lichaam wel erg veel rust hebben ontzegd.

De beste man waar het topic over gestart werd, heeft wel met name asfalt meegepikt zie ik. Dat scheelt ook al.
Of hij heeft zich gewoon vastgehouden aan een truck met oplegger op route 66. :lol: Met de vlam in de ........

...hersenpan? :lol:

OK, dus dat stond er in de thaise krant.
Zag de foto van hem voor de arc de triomph maar kon niet alles ontcijferen.