Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Gewoon veel fietsen uitproberen (als het kan MET tassen) en een beetje raggen met de fiets (stoepje op, stoepje af etc).Marjan1 schreef:Jullie maken me wel steeds nieuwschieriger.....Maar een fiets waar alles op en aan zit en vervolgens niet zo lekker rijdt, daar heb je ook weer niets aan. Wat is wijsheid?
Dit is wel erg kort door de bocht. In de eerste plaats zijn lang niet alle fietsen 'met het etiket reisfiets' geschikt voor extreme omstandigheden, want er zitten ook goedkope prullen tussen, maar omgekeerd zijn lang niet alle fietsen die dat etiket niet hebben ongeschikt voor dat doel. Ik zie onderweg legio mensen die met mountainbikes of racefietsen een hoop bagage verplaatsen. Hoe zo ongeschikt?Schlauch schreef: Als het een fiets moet zijn waarmee je bepakt op vakantie wilt gaan dan dient die fiets als zodanig ook door de producent aangeprezen te worden. Als er niet het etiket reisfiets aan hangt dan is hij niet voor dat doel geschikt en vallen er al veel af.
Jacq
Was die verkoopster blond?Marjan1 schreef:Ik heb de Diamant gezien, maar vind hem gewoon niet mooi. Nou is dat niet perse een maatstaaf, het speelt wel mee als je zoveel geld uit gaat geven voor een fiets. De Gudereit vind ik mooi om te zien, ik hik tegen die 28 inch aan die overal wordt afgeraden. Als een verkoopster mij verteld dat de VSF voor studenten is en ook nog een minder stuurgedrag heeft, zakt hij ook weer op mijn lijstje. Moeilijk he?