Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKG] AGU Quarius CWT tassen - Forum Wereldfietser

[TKG] AGU Quarius CWT tassen

Ik ben op zoek naar 2 AGU Quarius CWT fietstassen.
Het gaat mij om de 435, als ik het goed heb is dit de op 1 na grootste maat van de serie.
Deze tassen worden niet meer gemaakt, maar ik ben dusdanig tevreden met mijn huidige tassen dat ik ook de kleinere maat zou willen hebben.
Wie kan mij hieraan helpen ?
franck schreef:Ik ben op zoek naar 2 AGU Quarius CWT fietstassen.
Het gaat mij om de 435, als ik het goed heb is dit de op 1 na grootste maat van de serie.
Deze tassen worden niet meer gemaakt, maar ik ben dusdanig tevreden met mijn huidige tassen dat ik ook de kleinere maat zou willen hebben.
Wie kan mij hieraan helpen ?
Ik weet niet wat cwt inhoud maar ik heb twee agu quorum tassen model 550-38 liter die ik wel kwijt wil kheb ze geloof het of niet een maal gebruikt met een fietsvacantie.
Het zijn tassen met een zwarte binnentas in de rits weggewerkt voor de regen en een leren band op de tas.
prijs 50 euro afgehaald.

nee dat zij ze niet cwt staat voor controlled waterproof technology (denk ik) ik heb er zelf een stuurtas van.

ik krijg de roltop sluiting wel niet waterdicht, zoals de ortliebs, maar in de praktijk gebruik ik die toch niet op een stuurtas.

groetjes, en succes met de zoektocht (ebay al geprobeerd?)

Thomas

ThomasR schreef:nee dat zij ze niet cwt staat voor controlled waterproof technology (denk ik) ik heb er zelf een stuurtas van.

ik krijg de roltop sluiting wel niet waterdicht, zoals de ortliebs, maar in de praktijk gebruik ik die toch niet op een stuurtas.

groetjes, en succes met de zoektocht (ebay al geprobeerd?)

Thomas
CWT staat inderdaad voor Controlled Waterproof Technology.
De kliksluiting in combinatie met de kap is perfect waterdicht zolang je de tassen niet van plan bent in water onder te dompelen ;-)
Tijdens de zwaarste regenbuien is het perfect waterdicht gebleken.
Wat ik ook erg belangrijk vind aan deze tassen is de slijtvastheid van de buitenkant van de tas, die kan langs muren of bomen schuren zonder daar schade van te ondervinden.
Ik heb al goed gezocht, maar ben de tassen al een tijd nergens meer tegen gekomen (ook niet op Ebay, maar toch bedankt voor de tip).