Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKG: 28" voorwiel voor m'n tandem - Forum Wereldfietser

TKG: 28" voorwiel voor m'n tandem

Morgen!

Ik ben opzoek naar een 28 inch voorwiel voor mijn tandem.
36, 40 of meer spaken met een sterke velg.

Achterwiel is inmiddels opnieuw gespaakt en van een nieuwe velg voorzien - nu nog een voorwiel.

:?: Wie kan me helpen? :?:

Froggy

P.S. Evt te ruilen voor een 26" voorwiel (3 verschillende liggen thuis stof te vangen)
Froggy schreef:Morgen!

Ik ben opzoek naar een 28 inch voorwiel voor mijn tandem.
36, 40 of meer spaken met een sterke velg.

Achterwiel is inmiddels opnieuw gespaakt en van een nieuwe velg voorzien - nu nog een voorwiel.

:?: Wie kan me helpen? :?:

Froggy

P.S. Evt te ruilen voor een 26" voorwiel (3 verschillende liggen thuis stof te vangen)
Voor wat het waard is: het voorwiel van een tandem wordt veel minder zwaar belast dan het achterwiel. Een stevig 40-spaaks voorwiel voor bijvoorbeeld een trekkingfiets is daarom sterk genoeg.

Dag Froggy,

Wij hebben nog een 28" tandem voorwiel hangen in de schuur, mail me even (adres in profiel), dan kijken we wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Roef

Dag Froggy,

Voor de goede orde nog even gekeken wat voor een velg we hebben, 't is een zwart geanodiseerde 40 gaats Mavic T520 velg, we hebben er zo'n 5000km mee gereden.

Roef

Hoi Roef,

Bedankt voor de bericht maar ik heb gister een vergelijkbaar wiel hier in Amsterdam gekocht. Als is een extra nodig heb dan weet ik je te vinden.

Thanks!

James