Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ja op die duitse site's heb ik ze ook gezien voor rond de 15 euro. ik heb ook even met halfords gebelt en die zegt dat zo'n velg 96 EURO gaat kosten. ik weet aan de ene kant niet of ik zo'n duitse site kan vertrouwen.B@se schreef:Hi, heb eventjes gekeken. Op diverse duitse e-shops vind je deze velg voor rond de 15 euro. Weet dat mijn lbs gewoon exal kan leveren, dus misschien eventjes vragen bij je lbs?
Als ik mij niet vergis, zitten de mannen van exal op de "kluis" das vlak bij Hoogstraten in Bels.
Succes
Bas
In jouw geval: www.bike4travel.nlsven5324 schreef:en, waar kan ik me lbs vinden dan?
Voor paraplu gespaakte achterwielen bestaan er velgen met de gaten links uit het midden. De rechter spaken worden dan langer en staan niet zo stijl en voor links vice versa. De spaakspanning wordt dan gelijkmatiger, terwijl de band toch midden tussen de asuiteinden staatciclista schreef:Marten,
Ik leer graag wat bij, wat bedoel je met offset spaakgaten?
Ronald
Halfords fietsen maker zij dat dat de enige velg was de erop paste, omdat er iets met DOUBLE WALL bijzonder was en dat moest erop.Ralph schreef:sven5324 schreef:Hallo, ik ben opzoek naar de volgende velg: XP 19 EXAL ALLOY DOUBLE WALL. weet iemand waar ik die kan kopen?
BVB DANK sven
[Moderated, caps is schreeuwen...]
Waarom kies je specifiek voor dit type exal velg?
Als je geen verstand van fietsen hebt lijkt het een logische match om naar een zaak te gaan waar ze er ook niks van afweten..........sven5324 schreef:Halfords fietsen maker zij dat dat de enige velg was de erop paste, omdat er iets met DOUBLE WALL bijzonder was en dat moest erop.Ralph schreef:sven5324 schreef:Hallo, ik ben opzoek naar de volgende velg: XP 19 EXAL ALLOY DOUBLE WALL. weet iemand waar ik die kan kopen?
BVB DANK sven
[Moderated, caps is schreeuwen...]
Waarom kies je specifiek voor dit type exal velg?