Additionally, paste this code immediately after the opening tag: dunne merino sokken - Forum Wereldfietser

dunne merino sokken

Ik heb moeilijk dunne merino wollen sokken kunnen vinden, maar test nu Sockguy van www.supersocks.nl. De nylon draad erin heeft het typische verstikkend gevoel dan ik bij nylon inmenging krijg (had gehoopt dat niet te hebben bij merino). Te dun slijt natuurlijk te snel bij 100% merino.

Iemand een advies?

Die Sockguys lijken verder wel prima, maar de grootste maat past eigenlijk net niet om mijn maat 44 voetjes, dus ze vallen wat klein.

zelf breien..............ik doe het al een tijdje voor het gezin en mijzelf en je hebt prima passende naadloze wollen ( of wat je maar wil, bamboe, linnen enz) sokken van materiaal dat je zelf kiest..........en verder is breien yoga voor de ziel

Hoi,

Hebben smartwool of bridgedale geen geschikte dunne sokken? Ik draag van beide de dunste en die zitten heerlijk bij warm weer. en in de bergen draag ik er nog een paar dikke merino sokken overheen. Dan heb ik tot -10 warme voeten in mijn sandalen.

Fiets de wereld (met merino sokken en sandalen),
Whisky