Additionally, paste this code immediately after the opening tag: dank je fietsjunks - Forum Wereldfietser

dank je fietsjunks

Beste Fietsjunks,
Heel veel dank voor jullie goede werk. Ik denk dat jullie niet de enigen zijn die zich ergeren.
Willem
Ellen,

Mailde je net al via de PB....maar sluit me aan bij het bericht van Willem.
Dank voo je bijdrage!


Blanche

Ik wil me naar de letter aansluiten bij Willem's bericht

Beste fietsjunks,
Ook al post ik minder dan de meeste hier, toch wil ik jullie bedanken voor al jullie tijd, moeite en energie die jullie in de site gestopt hebben. Geweldig!

Groet,
Maurits

jammer want ik vind het een geweldige plek al merk ik ook dat het soms grenzen en lange tenen zijn............Heel veel dank voor je werk. groetjes Marion

De dank is ook hier onmetelijk (fiets maar na :lol:)!

Jammer hoor, maar heel begrijpelijk. Dank voor het vele werk :!:
Willem Jongman schreef:Beste Fietsjunks,
Heel veel dank voor jullie goede werk. Ik denk dat jullie niet de enigen zijn die zich ergeren.
Willem
Beste Ellen,
Respect voor wat je gedaan hebt!! Willem verwoord precies mijn mening.
Groetjes,
Mia
aanvullend......

Kritiek leveren is erg eenvoudig,
leuke dingen doen voor een ander = leuker


Het is wel erg eenvoudig om kritiek te leveren op de mensen die wat organiseren/doen voor andere Wereldfietsers.

Mijn boodschap aan al diegene met kritiek ....
Stop die energie die je nodig hebt om kritiek te leveren op een ander eens in het organiseren van activiteiten voor andere Wereldfietsers. (fietstochtjes, onderhouden website enzv. enzv.)

Bovendien is dat ook erg leuk!! Voor jezelf en voor anderen :wink:


Blanche

Eens met Willem.
Jammer dat je stopt.
Hoop dat je nog wel blijft posten.
Je maakt mooie foto's.
niko

Hallo allemaal!

Dank voor alle reacties!! Echt heel leuk om te horen!

Natuurlijk blijf ik posten, wil alleen niet meer de ellende die op je af komt als moderator....

Nogmaals bedankt!

Ellen

Beetje laat misschien,

maar ook van mijn kant: bedankt voor alle moeite, ik waardeer de inzet van mensen zoals jij zeker wel. Nog veel fiets plezier in ieder geval, immers dat is toch leuker dan zo een forum hea ;-)

Een vrijwilliger die zich kosteloos inzet voor een goede zaak in zijn gewicht is goud waard. Dus ook deze moderator.
Ook van mij veel dank en waardering voor al het goede werk dat gedaan is,