Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 14 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3740 berichten

Mooie foto Robin! Ik neem aan dat, voor de balans, de andere slipper aan de rechter kant van je tas zit. :D

geluk schreef:Mooie foto Robin! Ik neem aan dat, voor de balans, de andere slipper aan de rechter kant van je tas zit. :D
Haha, ja idd. Eerst hingen ze beiden links, maar ik had nogal moeite met evenwicht houden :P

hier is m'n splinternieuwe reis(g)ezel: een Koga WorldTraveller 2008 :)
Ik kon niet kiezen dus heb maar Vaude voor- en achtertassen en een Ortlieb stuurtas en kanozak :D

Afbeelding

Geel bovenaan! :wink:

Mijn koga Signature (waar ik het eerder al over gehad heb!)

Afbeelding

Het enige nadeel van geel is, is dat er geen beschikbare kanozakken zijn in een gele kleur :cry:

waar zit 'm het verschil eigenlijk tussen mijn koga WT en deze signature (buiten het stuur en de tassen)?

voornamelijk in de prijs denk ik, aangezien ik een 'normale' Deore groep heb (scheelt ongeveer 300 / 400 euro) en natuurlijk de signature die ik erop heb laten zetten.

owh, hij rijdt best lekker trouwens :D
mocht iemand nog een gele kanozak tegen komen, laat het me maar weten.

Signature bouw je qua onderdelen op naar wens, WT kijk je naar de maat van het frame en dan heb je het zo ongeveer gehad. Rijden allebei goed.

Friso schreef:Geel bovenaan! :wink:

Mijn koga Signature (waar ik het eerder al over gehad heb!)

Afbeelding

Het enige nadeel van geel is, is dat er geen beschikbare kanozakken zijn in een gele kleur :cry:
Ik heb nog wel een zak over van een Extrawheel, die is "echt" geel en past aardig bij het geheel.

Hoi Koga-rijders!

Mooie bakken hoor :-) Alleen niet vergeten je pomp goed weg te stoppen want voor je het weet wordt die gejat. Kan je op de plek van de pomp nog een bidonhouder hangen ook.

Fiets de wereld (met pomp in zijtas),
whisky

Friso schreef:Het enige nadeel van geel is, is dat er geen beschikbare kanozakken zijn in een gele kleur :cry:
De Baja of de de kodiak? Resp max 54/40L
Afbeelding
Afbeelding

SanderVdM schreef: Afbeelding
Wat is dat voor zwart ding aan de onderkant van je onderbuis, links van je cranck?

nee

Deimor schreef:
Wat is dat voor zwart ding aan de onderkant van je onderbuis, links van je cranck?
Das een slot van abus, deze:

Afbeelding

Bas

B@se schreef:
Deimor schreef:
Wat is dat voor zwart ding aan de onderkant van je onderbuis, links van je cranck?
Das een slot van abus, deze:

Afbeelding

Bas
In opgevouwen formaat is het slot niet groter dan een mobiele telefoon
:? :P je moet niet alles geloven wat ze schrijven...

mazzeltovv schreef:
In opgevouwen formaat is het slot niet groter dan een mobiele telefoon
:? :P je moet niet alles geloven wat ze schrijven...
Klopt toch....?

:P

dan ik denk dat ik in de toekomst leef...

mazzeltovv schreef::P

dan ik denk dat ik in de toekomst leef...
Nou in ieder geval niet in Nederland als ik naar je taal kijk.... :lol:

Quote:
In opgevouwen formaat is het slot niet groter dan een mobiele telefoon


je moet niet alles geloven wat ze schrijven...

Als ze die tekst 10 jaar geleden hebben geschreven klopt het wel, model baksteen, zeg maar. Maar in elk geval is mijn gsm op dit moment toch wel véél kleiner hoor (10x4,5x1 cm?).

@ Sander: wat weegt zo'n slot nu? En wat kost 't?

mazzeltovv schreef:
B@se schreef:
Deimor schreef:
Wat is dat voor zwart ding aan de onderkant van je onderbuis, links van je cranck?
Das een slot van abus, deze:

Afbeelding

Bas
In opgevouwen formaat is het slot niet groter dan een mobiele telefoon
:? :P je moet niet alles geloven wat ze schrijven...
Blij dat mijn mobiele telefoon niet zo groot maar bovenal niet zo zwaar is!

@ Sander: wat weegt zo'n slot nu? En wat kost 't?
Weegt ongeveer 2.5kg en kostte 59euro. Ik geef er niet om een kilootje meer mee te sleuren, beter dan helemaal niks meer te kunnen sleuren als ie gepikt wordt :D