Additionally, paste this code immediately after the opening tag: INFO - 2 vragen over afmontage Koga Rand. en Batavus iMPact - Forum Wereldfietser

INFO - 2 vragen over afmontage Koga Rand. en Batavus iMPact

Samen met mijn vriendin gister op zoek gegaan naar wat geschikte fietsen voor Noorwegen.

Nu zagen wij een (heerlijk fietsende) koga Miyata randonneur 28" waarvan het bouwjaar een gok blijft. (Hij is zwart met een lichte blauw/paarsige tint en zou na te hebben gekeken een model 2000 / 2002 of 2003 kunnen zijn).

Hij staat bij een dealer en is afgemonteerd met

XT - naven en achter derailleur
LX - crankstel en rem / shifters.

Is een prijs van 500 euro voor zon fiets ok... het frame ziet er niet meer zo mooi uit, maar na controle lijkt het erop dat er niets verbogen is. Bij het stuur is het stuk dat de stuurstang met het stuur verbind vervangen... zou dit ergens op kunnen duiden?

-------------------------------------------

Daarnaast hebben we voor 550 euro een als nieuw rijdende Batavus iMPact gezien. Nu hebben we hier van iemand een spookverhaal over gehoord... heeft iemand hier ervaring mee...?

Alvast bedankt namens twee technisch niet zo ervaren fietsers.

Bij 'n Koga is aan de hand van het framenummer wel te achterhalen wat het bouwjaar is. Belangrijker is echter het aantal kilometers en de "huidige staat". Als die fiets je past en hij rijdt ook nog lekker, dan gewoon nog eens een extra proefritje mee maken en onderweg 'n technisch iemand ernaar laten kijken. Mijn fietsenmaker hier in de Kets verkoopt ook 2e hands rando's voor 500 tot 800 euro, dus de vraagprijs lijkt me niet verkeerd. Suc6!

He Neorej, waarom stel je dezelfde vraag twee keer?
W