Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Duchenne Heroes 2008 - Forum Wereldfietser

Duchenne Heroes 2008

Hoi Hoi allemaal!

Ik ga meedoen aan de Duchenne Heroes 2008 mountainbike sponsortocht!

In september 2008 ga ik een sportieve uitdaging aan – 700km off-road fietsen in 7 dagen, van Luxemburg naar Nederland via Duitsland en België.

Het doel van deze superzware tocht is om geld in te zamelen voor onderzoek naar de ziekte van Duchenne, een chronische spierziekte in kinderen.

Om mee te kunnen doen aan deze fantastische event moet ik niet alleen heel hard trainen (700km in 7 dagen is zelfs voor een ervaren fietser een flinke uitdaging!) maar ook een minimaal sponsorbedrag opbrengen. In dit geval is dat € 2.500 (inschrijfgeld van €50 heb ik al betaald! en ook een extra €100 om mee te dragen aan de kosten voor eten en campings. Zo zorg ik dat bijna alles dat ik opbrend direct naar de onderzoek gaat) – dat wordt wel een uitdaging maar ik ga me ervoor hard inzetten en hoop met de hulp van vrienden, kennissen, collega's en bedrijven een flink bedrag bij elkaar te….fietsen!

Ik zou heel dankbaar zijn voor alle sponsor bedragen en leuke tips om aan nieuwe sponsors te komen.

E-mail me (hallworth.james@gmail.com) met al jullie goed ideeën om aan nieuwe sponsors en sponsorgeld te komen. Via http://www.duchenneheroes.nl/SponsorFor ... ected=P694 kan je me direct sponsoren!

In de komende weken zal ik via de forum en een weblog (http://www.duchenneheroes.nl/Weblog.asp ... ected=P694) meer informatie strekken over de tocht, over mijn training en over de ziekte van Duchenne. Maar kijk nu al op www.Duchenneheroes.nl voor meer achtergrond informatie.

'Wish me luck' en alvast dank voor jullie hulp in het bereiken van mijn goede doel!

James

Hallworth.James@Gmail.com

SPONSOR ME HIER: http://www.duchenneheroes.nl/SponsorFor ... =P694[url]

Afbeelding

Goed plan James !

Ik zal nadenken over hoe je aan "grote" bedragen kunt komen.

Maar ik wil je alvast een persoonlijke bijdrage van 1% van je startgeld toezeggen. Er moeten toch 100 WF-leden te vinden zijn om dan minimaal het startgeld bij elkaar te krijgen.

Wouter

Geweldig Wouter! :D
Je bent m'n eerste Wereldfietser sponsor!
Het zou geweldig zijn als meer WF'ers mij zouden steunen (elke bedrag welkom!) om aan mijn doel van € 2500 te bereiken.
Ik stuur je een PB met alle gegevens over het overmaken van een sponsorbedrag.

Many thanks!

James

James,

Prima initiatief.
Ik ben heel kritisch met het geven van een bijdrage aan een sponsorproject. Zo zal ik niet zo gauw iets bijdragen als mensen een "gewone" wereldreis maken, zoals zoveel anderen dat ook doen zonder sponsoring, maar dit project is onderdeel van een groter evenement waarbij iedereen zich inzet voor het doel. Daarom wil ik net als Wouter ook 1% bijdragen, heb je nu al 2%!
Succes met je voorbereiding want een goede training is beslist vereist, lijkt me.

jim

Jim,

Geweldig! :D
Many Thanks!

Deze actie (Duchenne Heroes 2008) is inderdaad maar een onderdeel van een grote project. Duchenne Parents Project en EMO Foundation.

Heel goed dat je kritisch naar dit soort dingen kijkt - heb ik ook gedaan. Ik wil natuurlijk niet veel geld opbrengen om hoge salarisen en mooie kantoorpanden te betalen! In het geval van Duchenne Heroes gaat maar 15% naar kostenposten (campings, vervoer, eten etc). En voor de moeder organisatie (Duchenne Parents Project) is dat nog lager - 13% maar! Een van de laagste van Nederland.

Hopelijk is dit aanleiding voor meer Wereldfietsers om een donatie te maken!

James

P.S. Ik stuur je een PB met alle extra info etc.

Hey,

Goed initiatief... Jullie fietsen iig de goede kant op (bergaf naar Nederland). OffRoad zal echter wel een leuke uitdaging worden ;)
Bij mij mag je kiezen, 1% van startgeld of 25 euro.

Idee voor grotere sponsoren:
- bank of verzekering waarvan je lid bent (of wilt worden ;) )
- fiets_sport_kampeerwinkel/-merk (waar je al producten van hebt) sponsoren vaak in natura, soms ook geld.
- lokale bedrijven die goed boeren willen ook nog wel eens lukken.
Wees een klein beetje select en heb veel lef. €500 a €1000 moet voor een succelvol bedrijf best te doen zijn, ligt natuurlijk wel aan de omzet (en ook een beetje aan je verhaal (wat je hun biedt) ;) )

Succes !
Deimor,

Geweldig dat je wil sponsoren! Hartelijk dank! :D
En ook dank voor de goede tips - mijn bank en verzekeraar had ik nog niet aan gedacht!

Ik stuur je een PB over hoe je een bedrag over kan maken.

Kan je me ook je emailadres doorgeven?
Dan kan ik je toevoegen aan mijn 'mailinglist' voor alle updates, events en uitnodiging op de aankomstfeest in Nijmegen!

Groetjes,

James

Hello sir Froggy-James,

A Jollie good idea, chap!! :wink:

Stuur je mij ook even je gironummer? dan maak ik ook wat over.
Ik denk niet dat ik wat voor je kan betekenen op mijn werk....ben er namelijk vrij nieuw .


Alle andere wereldfietsers zoek en vind sponsor ideeën voor dit goede doel! Of stort zelf een iets kleinere bijdrage.


Hoeveel heb je al binnen?
Train ze! :wink:

Blanche

Hoi James,

Wat goed van je om met deze monstertocht mee te doen en zodoende geld in te zamelen voor onderzoek en behandeling van deze fatale spierziekte. Ik wens je veel succes en je kunt mij ook noteren voor 1% van het startgeld.

Ronald

En nog een keer naar boven.....storten maar !!!

Allee.....das pas een goed idee!!
Waarom plaats je hem ook niet op de belgische site.....die hebben ook eurootjes !!

Succes!

Pypie

Blanche en Ronald!

Super dat jullie me allebei willen sponsoren!
Als het zo door gaat haal ik zeker mijn € 2.500 doel!

Ik heb sinds gisteren een link op de www.duchenneheroes.nl website waar je mij direct kan sponsoren. Das veel makkelijker dan geld overmaken - het wordt automatisch van je rekening geschreven namelijk.

Ga naar http://www.duchenneheroes.nl/SponsorFor ... ected=P694 en vul daar de formulier in - makkelijk!

Ik stuur jullie ook een PB met mijn rekeningnummer voor in het geval dat je dat makkelijker vindt.

Thankyou Thankyou Thankyou!!

James

P.S. Bericht op de website van onze Belgische zustervereniging is ook een TOP idee - ga ik doen!

Oeps .... :wink:

Wouter.
Thanks! 8)
James

Knal.......schop naar boven op de Frontpage.... :wink:
Je moet toch wat he....als je net wakker gemaakt bent door een mobiel waarvan de batterij op is :cry:


Jongens sponsor aanmelden en storten maar!!!!!!!!!!

Hoi Hoi allemaal!

Met de training gaat het goed en met sponsors zoeken ook!
Elke klein beetje helpt!

Via http://www.duchenneheroes.nl/SponsorFor ... ected=P694 kan je me direct sponsoren!

Thanks!!!

James

Schop.....omhoog dat forum in!!

Fijn dat het goed gaat James....maarre het kan nog beter toch dames/heren Wereldfietsers?!

James,
Met welke fiets ga je, misschien leuk om hier een foto te posten?
jim

Ik ga met mijn Koga Ridgerunner - zelfde fiets als ik gebruikte voor de WF off-road weekend vorig jaar.
:D
Ik heb een fantastisch foto (boven op een berg in Spanje) maar weet niet hoe ik het hier kan plaatsen!
:oops:

Hier is James dan, met z'n MTB. Daar gaat-ie de tocht mee maken.
Afbeelding