Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie wil gratis naar Canada? - Forum Wereldfietser

Wie wil gratis naar Canada?

Soms verkoop ik fietsen aan klanten in het buitenland. Zo ook aan een klant in Canada.
Raad eens? Het is goedkoper om naar Canada te vliegen dan om een fiets te verschepen. :lol:

Heb jij zin om naar Canada te vliegen en een fiets mee te nemen? Dan betaal ik jouw ticket. Dit zou eind april moeten plaatsvinden. Mail mij via een pb-tje.

Dank je wel voor jullie reacties. Ik heb al iemand gevonden. De fiets moet overigens naar Montreal. Hij wordt opgepikt op het vliegveld zelf.
Mocht er zich nog een reservekandidaat aanmelden (voor het geval degene afvalt die zich zich laat verwennen door de stewardessen), dan ben je van harte welkom

Eric

Eric Schuijt schreef:Dank je wel voor jullie reacties. Ik heb al iemand gevonden. De fiets moet overigens naar Montreal. Hij wordt opgepikt op het vliegveld zelf.
Heb je hem/haar al verteld dat je het frame hebt volgepropt met cocaïne? :lol: ;)

Nou Fedor,

hoe denk je dat ik zo'n mooie winkel in slechts vier jaar tijd heb kunnen uitbouwen? Gewoon door het witwassen van geld van Willem Holleeder en Klaas Bruinsma, mijn oude klasgenoten uit Mokum.
In het kader van schaalvergroting gaan wij nu vakantiefietsers op pad sturen met frames gemaakt van een mix van cocaine en epoxyhars. Binnenbanden gevuld met wit poeder en die malariatableten.., tja je denkt dat het Lariam is...

Maar alle gekheid op een stokje, het stukje hierboven is natuurlijk onzin. Degene die hem aflevert krijgt van mij een getekende verklaring mee dat de fiets mijn eigendom is. Aan de andere kant... als degene die hem brengt de fiets niet afgeeft, dan kost het mij wel € 2.500,-. :cry:

Haal je dat soort koeriersgrappen vaker uit?
Ik doe het graag voor je!

Binnenkort naar Engeland. Twee fietsen, maar kijk maar eens of jij dat kunt doen voor € 420,-, want dat kost het transporteren van twee mooie Rohloff-fietsen met een officieel transportbedrijf.

En over twee maanden moet er inderdaad weer een fiets naar Canada. Maar dat zet ik wel weer hier op dit koeriersforum.

Eric Schuijt schreef:Binnenkort naar Engeland. Twee fietsen, maar kijk maar eens of jij dat kunt doen voor € 420,-, want dat kost het transporteren van twee mooie Rohloff-fietsen met een officieel transportbedrijf.
Dat is zeker een prijs met inklaren :D :D :D Moet ook voor kwart kunnen denk ik.

Via een bedrijf in de haven van Amsterdam kost het ca. € 250,00.
Inklaren is niet nodig - UK = EU.
Indien de fietsen vanuit het verre oosten komen zijn ze vast wel reeds ingeklaard bij binnenkomst in de container.

Hoi Eric,

Ik ben zelf als journalist regelmatig op reis voor allerlei tijdschriften en kranten. Mijn reizen zijn wel heel erg flexibel dus het maakt niet zo zeer waar en wanneer ik ergens naar toe ga. Misschien kan ik dus wel eens een fiets afleveren ergens. Ik kom vaak bijvoorbeeld in Engeland.

Zie je op de Fiets en Wandelmarkt!

Rutger
www.rutgersreizen.nl