Additionally, paste this code immediately after the opening tag: prijsvraag - Forum Wereldfietser

prijsvraag

Van wie is het volgende citaat?
"Verkeerslichten die op rood staan. Een mooie gelegenheid om met mijn vriendin lekker te zoenen."

Let op, want dit is een instinkertje.

Uit de goede antwoorden verloot ik een toegangsbewijs voor de Fiets en Wandelbeurs op 2 en 3 februari, komend weekend dus.
De trekking is woensdag a.s. om 14:00 uur. De gelukkige krijgt dus het kaartje op donderdag in huis. Vermeld wel in je reactie waar het kaartje naar toe moet.
De mensen met een postcode tussen de 1000 en 2300 zijn uitgesloten van deelname, want die kunnen gemakkelijk getuige geweest zijn.

Succes
bert sitters schreef:De mensen met een postcode tussen de 1000 en 2300 zijn uitgesloten van deelname, want die kunnen gemakkelijk getuige geweest zijn.
Dat is wel erg discriminerend Bert, maar liefst heel Noord-Holland en de helft van Zuid-Holland.

Helaas,
Jij kent mijn motivatie. Het is ook nog het zuidwestelijk deel van Flevoland.

Groetjes,

Bert

PB

Ik neem aan dat het antwoord via een PB gestuurd moet worden?

Anders is het wel erg gemakkelijk voor de volgenden.

bert sitters schreef:Helaas,
Jij kent mijn motivatie. Het is ook nog het zuidwestelijk deel van Flevoland.
Tjongejonge, dat is bijna half Nederland ;-)

In dat geval zou Nederland wel erg klein zijn!! Weet je waar het geografisch middelpunt van Nederland ligt?

bert sitters schreef:In dat geval zou Nederland wel erg klein zijn!! Weet je waar het geografisch middelpunt van Nederland ligt?
Ergens in de Atlantische oceaan schat ik ;)
bert sitters schreef:Van wie is het volgende citaat?
"Verkeerslichten die op rood staan. Een mooie gelegenheid om met mijn vriendin lekker te zoenen."
En Bert, al veel reacties ontvangen ?

Ja, allemaal via een PB-tje.
Woensdag 30 januari om 14:00 uur is de trekking.

En de winnaar is........................Annita, met twee NN's.

Het goede antwoord is: Eric Schuijt.

De uitspraak stond in Het Parool van zaterdag 26 januari. Vandaar dat de Postcodes 1000 -2300 waren uitgsloten.

Er waren meerdere juiste antwoorden. Annita werd eruit getrokken.

De meest originele reactie kwam van Blanche: "Bert himself en daar bedoelt hij zijn vriendin Eric mee...van dat winkeltje!"

Zo kennen we Blanche: laten we het witte humor noemen.

Helaas Blanche: zelf als Eric een dame zou zijn, zou ik haar nog niet zoenen, want die zoenen smaken teveel naar negerzoenen*.

*Een negerzoen is in chocolade gevat opgeklopt eiwit.