Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Frank van Rijn opgepakt in Cuba - Forum Wereldfietser

Frank van Rijn opgepakt in Cuba

Frank van Rijn kreeg een presidentiele ontvangt tijdens voorlaatste reis in Georgie, maar in Cuba stond Fidel Castro niet klaar voor onze wereldfietser nummer een. Integendeel Frank werd op het eiland als een misdadiger behandeld. De reden: hij had zijn tentje opgzet en dat is in Cuba absoluut een taboe. Frank is inmiddels terug in Nederland. Ik vertelde hem dat ik ook naar Cuba wil. Franks reactie: "Dat moet je niet doen," spreekt boekdelen. Gelukkig geeft Frank op de Fiets en Wandelbeurs geen lezing over Cuba, maar over Georgie.
zie ook: http://www.tourpress.nl/bericht.php?id=10679
Fietsen in een land waar de inwoners gevangenisstraf tegemoet kunnen zien als ze hun gastvrijheid tonen... Tja, dat is vragen om ellende.

Er is een troost: een eiland verderop is het in de Dominicaanse Republiek vrijheid blijheid.

kan ik nog annuleren??? :cry: :lol:

Praat op de beurs even met Frank van Rijn. Hij zal vast nog wel even wat tijd hebben, want hij moet na zijn lezingen boeken signeren, op de foto met de Zuidtiroolse wereldfietser Tilmann Waldthaler en met de fietsende beer Jumber Ledhava uit Georgië. Verder hebben al diverse journalisten aangekondigd dat ze Frank willen interviewen. Frank blijft onbetwist Nederlands wereldfietser nummer een!

Bert,

is frank er met Tillman op een zaterdag of een Zondag?

mario

Beste Mario,

Frank is er op beide beursdagen, maar Tilmann is er alleen op zondag.